Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:30:38 GMT

علیرضا فغانی برترین داور آسیا در سال ۲۰۱۹ شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۶۰۵۸

داور بین المللی فوتبال ایران در رده دوازدهم برترین داوران سال جهان و صدر آسیا قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال (فیفا) با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی برترین‌های فوتبال جهان را در بخش‌های مختلف از جمله داوری اعلام کرد. بر این اساس علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران در رده دوازدهم برترین داوران سال جهان و صدر آسیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیر لوئیجی کولینا بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ توانست شش بار پیاپی برترین داور جهان اعلام شود که یک رکورد در این زمینه است. این جایزه اولین بار در سال ۱۹۸۷ به برنده بهترین داور سال ارائه شد. اسکومینا که فینال لیگ قهرمانان بین لیورپول و تاتنهام را در این سال قضاوت کرد، با فاصله کم نسبت به فلیکس بریش آلمانی در جایگاه نخست قرار گرفت.

۱- دمیر اسکومینا (اسلوونی)

۲- فلیکس بریش (آلمان)

۳- بیورن کوئیپرس (هلند)

۴- جانلوکا روچی (ایتالیا)

۵- جونیت چاکر (ترکیه)

...

۱۲- علیرضا فغانی (ایران)

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم جوکر لایحه بودجه 99 محمود حجتی مارک ویلموتس استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال سید ابوالفضل میرمحمدی علیرضا فغانی تابناک ورزشی داور سال فیلم جوکر لایحه بودجه 99 محمود حجتی مارک ویلموتس استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال سید ابوالفضل میرمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا