Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:52:19 GMT

الکس نوری، دستیار کلینزمن در هرتابرلین

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۶۱۰۰

الکس نوری، دستیار کلینزمن در هرتابرلین

الکس نوری به عنوان دستیار یورگن کلینزمن در تیم هرتابرلین آلمان انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه" مهم ترین خبر فوتبال آلمان امروز به تیم هرتابرلین اختصاص یافت. جایی که سران باشگاه هرتابرلین با اخراج سرمربی خود یعنی آنته شویچ، یورگن کلینزمن را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند تا به دنبال فرار از قعر جدول با صعود به رتبه های بالاتر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما کلینزمن در اولین تصمیم خود، الکس نوری را به عنوان دستیار خود در این تیم انتخاب کرد. مربی ایرانی – آلمانی که کار خود را در بوندس لیگا با وردربرمن آغاز کرد و توانست با کسب نتایج این تیم را از رده های پایین جدول به رده هشتم برساند. او در ادامه کار خود را به عنوان اینگول اشتات در لیگ دسته دوم آلمان پیگیری کرد اما توفیق چندانی در باشگاه جدیدش نداشت و از سمت خود برکنار شد.


نوری در چند مقطع مورد توجه تیم‌های ایرانی نیز قرارگرفت. جایی که بعد از اتمام جام ملت‌های آسیا او یکی از گزینه‌های جانشینی کارلوس کی‌روش شد اما در نهایت هدایت تیم ملی را قبول نکرد.

هرتابرلین الکساندر نوری اینگول اشتات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هرتابرلین الکساندر نوری اینگول اشتات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور

باشگاه تراکتور مذاکرات خود را با یورگن کلینزمن کاپیتان سابق تیم ملی آلمان برای هدایت این تیم آغاز کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمس، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهراً باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.

با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.

حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟

کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود