Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:47:47 GMT

استاندار قم با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۶۱۸۷

استاندار قم با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این دیدارها بابیان اهمیت و نقش فرهنگ شهادت در جامعه، اضافه کرد: باید از سیره شهدا و سبک زندگی ایثارگران در تبیین سبک زندگی اسلامی بهره‌برداری شود.

وی بابیان نقش شهدا در مسیر حفظ آرمان‌های انقلاب، تصریح کرد: این عزیزان با نثار جان خود و ایثار در راه خدا پایه‌های نظام را استحکام بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان نیز با پایمردی و استقامت در برابر مصائب و مشکلات درس فداکاری به همگان داده‌اند.

استاندار قم به تکلیف آحاد افراد جامعه در برابر ایثار شهدا و جانبازان تاکید و اضافه کرد: مسئولان نیز باید با اهتمام ویژه و تلاش در جهت رفع مسائل و مشکلات ایثارگران و جانبازان و خانواده آن‌ها گام بردارند.

وی همچنین به برگزاری کنگره شهدای استان در سال آینده اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه و شایسته‌ای درخور مقام این شهدا برای اجرا در این کنگره در نظر گرفته‌شده است.

استاندار قم در این برنامه با خانواده شهیدان محمدرضا و غلامرضا سلطانی که در سال ۶۱ در عملیات فتح المبین به شهادت رسیدند و هنرور جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو نمود.

جمعیت ایثارگری استان قم (شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های ایشان) حدود ۷۰ هزار تن می‌باشد؛ این استان ۶ هزار شهید، ۱۱ هزار و ۳۶۱ جانباز و ۵۹۱ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها قم شهدا استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم شهدا استانداری قم بهرام سرمست قم شهدا استانداری قم بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، متن پیام به شرح زیر است:
خانواده محترم و معزز فرمانده رشید و جانباز دفاع مقدس حاج محمد کیانی
سلام علیکم بماصبرتم
استواری عظمت جانبازان که پس از جانفشانی بی‌ادعا در عرصه‌ی مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پسِ صلابت آسمانی، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، شکوه را شرمنده می‌سازد.
جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد، تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه می‌باشند که فیض وجود آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند.
اینجانب عروج ملکوتی فرمانده رشید و جانباز دفاع مقدس حاج محمدکیانی که سال‌ها از خادمان ضیوف الرحمان بوده‌اند را خدمت شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم.
علوّ درجات معنوی و روحانی برای آن فرمانده دلیر و جانباز معزز و صبر جمیل و اجر جزیل توأم با صحت و سلامتی برای شما و بازماندگان ارجمند از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.

غلامرضا سلیمانی فارسانی
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند