Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر؛ همزمان با هفته بسیج و سالگرد صدور پیام سردار قاسم سلیمانی در حماسه آزاد سازی سوریه و شکست داعش تکفیری، مراسم قدردانی از سردار مقاومت سردار مهدی فرجی در همدان برگزار شد.

این دیدار با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان به همراه معاونان سپاه استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان به همراه معاونان، مدیران و شورای بسیج صدا و سیما، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، اعضا شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و بسیجیان استان در منزل شهید زنده و نماد بسیج و مقاومت سردار مهدی فرجی در فضایی آکنده و عطر آگین به انفاس  شهیدان و مدافعان حریم امامت و ولایت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان در این محفل معنوی سردار مهدی فرجی را نماد یک شهید زنده و اسطوره بسیج و پایداری توصیف کرد.

آیت الله حبیب الله شعبانی افزود: این عزیزان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که نه تنها در آن زمان بلکه اکنون هم در سنگر دفاع از حریم امامت و ولایت جانانه در برابر توطئه های استکبار و مولود شومشان، داعش پلید ایستادگی کردند و حتی سرزمین های منطقه را از لوس وجود این مزدوران تکفیری پاک کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان نیز در این مراسم سردار مقاومت را نماد خدمت صادقانه در سپاه و الگویی ارزشمند برای همه بسیجیان بیان کرد و افزود: سردار فرجی در همه ساعات شبانه روز در حال خدمت و خدمتگزاری به مردم و اسلام است.

سردار مظاهر مجیدی با اشاره به خدمات ماندگار جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان در حوادثی همچون زلزله و سیل به استان های همجوار خاطر نشان کرد: وی پدر معنوی همه فرزندان شهدای مدافع حرم و وجودش مایه دلگرمی همه خانواده های معظم شهیدان به خصوص شهیدان ارزشمند مدافع حرم است.

مدیرکل صدا و سیما مرکز همدان نیز در این مراسم قدردانی از تلاشهای اثر گذار و مانای سردار مقاومت در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را وظیفه همگانی و فرهنگ ساز در عرصه بسط شور و شعور انقلابی و بصیرت افزایی خواند و افزود: قرابت سردار مهدی فرجی با حبیب سپاه اسلام سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی سبب شده تا روحیات و منش آن شهید بزرگوار در عملکرد و روحیه این مرد مبارز و اسطوره ولایمتداری، هویدا و مشهود شود.

مهدی دهقان نیری قدردانی و نکوداشت چهره ها و افراد اثرگذار در تاریخ و فرهنگ ایران را وظیفه همگان خواند و افزود: سردار مهدی فرجی یک بسیجی الگو و نماد راستین انقلاب و ارزشهای انقلابی برای همه ما هستند.

همچنین سردار فرجی در این دیدار با بیان اینکه همه زحمات و تلاشهای ما به اندازه یک قطره خون شهیدان در شلمچه و کربلای پنج و ماموت عراق نیست، خاطر نشان کرد: ما هرچه داریم و در هرجایی که قرار داریم به برکت خون پاک شهیدان و دعای خیر آنان است.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان با قدردانی از مدیر صدا و سیما در برگزاری این دیدار، تجلیل اصلی را لایق بسیجیانی دانست که با کم ترین هزینه و بیشترین بهره وری از ابتدای انقلاب تا کنون به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده اند.

درپایان این دیدار که به ابتکار صدا و سیمای مرکز همدان صورت گرفت لوح مکتوب به پاس خدمات صادقانه سردار فرجی به وی اعطا شد.

کد خبر 4782923

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی فرجی امام جمعه همدان بسیج بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی گرگان بنزین قزوین شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است

فرمانده سپاه ‌استان زنجان با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است، گفت: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاسداران و جان بر کفان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به منظور بقای نظام و حراست از انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت سال 58 صادر کردند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کمترین زمان، آن‌چنان خوش درخشید که همین مسئله، سبب شد تا امام خمینی (ره)، روز ولادت امام حسین (ع) را به نام روز پاسدار تعیین کند، خاطرنشان کرد: با این نامگذاری، رسالت و مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی عاشورایی، علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کرده و می‌کند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم الهی و مکتبی، به اضافه نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال‌ها تجربه انقلاب اسلامی را از هر گزند و آسیبی حفظ می‌کند.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان سرافراز خوش درخشید، افزود: پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرده و خدمات رسانی و فعالیت این نهاد مقدس گسترده است.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است،افزود: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند.

این مسئول با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیز سپاه با کمک و پشتیبانی نیروهای مردمی و ظرفیت بسیج خدمات رسانی می‌کند، افزود: همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان پاسداران و بسیجیان خوش درخشیدند.

وی با تأکید کید براینکه در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت و ارائه خدمات به مردم پای کار آمده و با به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت خود خدمات رسانی می‌کنند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج سازندگی یکی از فصل‌های درخشان بسیج است.

سردار کرمی در پایان یادآور شد: خدای متعال را شاکریم که توفیق خادمی مردم را به پاسداران عطا کرد چرا که خدمت به مردم مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است