Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه نویس مسلط به java EE+ spring boot framework آشنایی و سابقه کار با Angular JS آشنایی با jasper Reports و DynamicJasper آشنایی با (Oracle+JPA (hibernate کارشناس بانک های اطلاعاتی تسلط کامل به بانک اطلاعاتی (TSQL) و زبان TSQL آشنایی با نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) قابلیت درک و حل مسئله داشتن روحیه کار تیمی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: jobs@baray.ir

 

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر: پرونده عضویت کامل فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد

عمار بن جامع سفیر و نماینده دائم الجزایر در سازمان ملل در این باره گفت: امیدواریم بار دیگر زمانی که پیش نویس عضویت فلسطین در سازمان ملل بار دیگر در شورای امنیت مطرح می شود مجبور شوند به این پیش نویس رأی مثبت بدهند.

نماینده الجزایر در شورای امنیت تأکید کرد: بار دیگر قوی تر و با صدای رساتری و حمایت اکثریت قاطع مجمع عمومی به شورای امنیت سازمان ملل بازخواهیم گشت.

عمار بن جامع در سازمان همچنین گفت: امیدوارم کشورهایی که نتوانستند امروز عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را بپذیرند در زمان ارائه مجدد پیش نویس این قطعنامه به شورای امنیت بتوانند به آن رأی مثبت بدهند.

سفیر الجزایر تأکید کرد: تلاش های الجزایر تا زمان عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد متوقف نخواهد شد.

عمار بن جامع افزود: جلسه شب گذشته شورای امنیت، فقط یک مرحله از روند عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل است.

سفیر الجزایر، پس از وتوی آمریکا علیه این پیش نویس به نمایندگی از کشورهای عرب، مسلمان و جنبش عدم تعهد از همه کشورهایی که به این پیش نویس رأی مثبت داده بودند تقدیر کرد.

بن جامع افزود: تأیید قریب به اتفاق عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، این پیام آشکار را منتقل می کند که فلسطین شایستگی دستیابی به این جایگاه درست در میان کشورهای عضو سازمان ملل را دارد.

آمریکا بامداد جمعه در رای‌گیری شورای امنیت، قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد. از ۱۵ عضو شورای امنیت ۱۲ عضو به این قطعنامه رای مثبت و انگلیس و سوئیس رای ممتنع دادند.

کشور الجزایر پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین را در سازمان ملل به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرده بود و خواستار طرح آن در نشست روز پنجشنبه این شورا شده اما کشور مالت که رئیس دوره‌ای شورای امنیت در ماه جاری میلادی (آوریل) است، ابتدا اعلام کرد که شورای امنیت عصر جمعه به وقت محلی در این باره تصمیم گیری خواهد کرد اما سرانجام این نشست عصر پنجشنبه به وقت محلی برگزار شد.

تصویب یک قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل مستلزم آن است که حداقل ۹ رأی مثبت را بدون مخالفت یا همان وتوی پنج عضو دائم شورای امنیت یعنی آمریکا، انگلیس، روسیه، فرانسه و چین به دست آورد.

پیش از منابع آگاه اعلام کرده بودند که این قطعنامه از حمایت ۱۳ عضو شورای امنیت برخوردار است اما احتمالا آمریکا یکی از اعضای اصلی شورای امنیت و حامی همیشگی (رژیم) اسرائیل، با آن مخالفت و آن را وتو خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد که واشنگتن به این قطعنامه رای مثبت نخواهد داد.

فلسطین اکنون ناظر دائمی در سازمان ملل است. در سال ۲۰۱۱، فلسطین برای عضویت دائمی در سازمان ملل درخواست داده بود، اما بعداً تصمیم گرفت برای مدتی به عنوان ناظر دائمی باقی بماند.

در ماه آوریل، فلسطین نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل ارسال و درخواست کرد که پیوستن آن به سازمان ملل متحد به عنوان یک عضو دائمی را دوباره بررسی کند.

کشورهای دارای این وضعیت می توانند در اکثر جلسات شرکت کنند و تقریباً به تمام اسناد مربوطه دسترسی داشته باشند، اما حق رای ندارند. به جز فلسطین، واتیکان نیز دارای وضعیت ناظر دائمی در سازمان ملل است.

کشورها با تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل بنا به توصیه شورای امنیت در این نهاد بین المللی پذیرفته می شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی
  • وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • پرونده عضویت کامل فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد
  • الجزایر: پرونده عضویت کامل فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • گلایه بلینگام از کارشناس معروف: به قولت وفا نکردی!
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • واکاوی بازتاب‌های جهانی عملیات «وعده صادق» از رادیو فرهنگ