Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:23:08 GMT

حاشیه‌های سفر روحانی به تبریز

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۶۹۹۱

حاشیه‌های سفر روحانی به تبریز

حجت الاسلام حسن روحانی در بدو وررود به فرودگاه تبریز از بررسی اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در شهرستان های میانه و سراب به عنوان اولویت اصلی سفر یکروزه خود به این خطه یاد کرد تا نشان دهد که مشکلات و مسایل مردم دغدغه اصلی دولت و دولتمردان است. 

رییس جمهوری را در این سفر جمعی از وزرا از قبیل وزیر اطلاعات، مسکن و شهرسازی، نیرو، صمت و بهداشت همراه می کردند؛ معاون جهاد کشاورزی برای افتتاح طرح به بناب رفت، وزیر نیرو برای افتتاح نیروگاه بادی آقن کند میهمان مردم میانه بود و وزیر صمت نیز برای آغاز علمیات اجرایی کارخانه نفلین سینیت به سراب رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ بالگرد در فرودگاه تبریز منتظر انتقال و همراهی رییس جمهوری برای مناطق زلزله زده و دیدار با مردم بودند.

نخستین قطار خط آهن جدید میانه - بستان آباد از ایستگاه تازه ساز بستان آباد با مسافران خود به قصد تشرف به حرم امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شد و ۱۵۹ زایر آن با بدرقه رییس جمهوری عازم حرم امام هشتم (ع) شدند.

حضور و سخنرانی رییس جمهوری در آیین افتتاح خط آهن دو خطه و ۱۴۱۴ میلیارد تومانی میانه - بستان آباد که پس از ۲۰ سال انتظار جامه عمل به خود پوشید، با تشویق مردم مواجه شد و آنان با سر دادن «روحانی متشکریم» خوشحالی خود را از اتمام این طرح زیربنایی اعلام کردند.

رییس جمهوری کشورمان به هنگام حضور در روستای زلزله زده «دستجرد» شهرستان میانه نیز به چادر زلزله زدگان رفت و با آنان گفت و گو کرد؛ زلزله زدگان نیز وقتی دست شان را برای سوال بلند کردند و از رییس جمهوری درخواست پول و کانکس کردند، حجت الاسلام روحانی گفت که به وزیر راه و مسکن دستور داده است مردم به انتخاب خود پول یا کانکس بگیرند. 

بازار سلفی و فیلمبرداری و عکسبرداری در زمان حضور رییس جمهوری و هیات همراه در مناطق زلزله زده نیز داغ بود و هر کس با گوشی تلفن همراه خود برای ثبت لحظه ها می کوشید.

رییس جمهوری پس از افتتاح خط آهن میانه - بستانآباد با اهدای گل زایران نخستین مسافران قطار این مسیر به مقصد مشهدالرضا را بدرقه کرد.

حجت الاسلام روحانی پس از افتتاح خط آهن میان -بستان آباد در ایستگاه مدرن شهر بستان آباد نیز تا تبریز با خودرو رفت، در حالی که عکاسان خبری این مسیر را با بالگرد طی کردند.

ابراز تاسف رییس جمهوری از جای خالی وزیر جهاد کشاورزی در کابینه دولت، قدردانی از ۶ سال تلاش وی و اعلام قبول استعفای او به خاطر سلامتی اش از جمله حاشیه های حضور رییس جمهوری در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی بود.

حجت الاسلام روحانی در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی نیز به صورت ویدیو کنفرانس ۱۲۲ طرح در حوزه های صنعت، بهداشت و درمان، کشاورزی، انرِژی و راه و مسکن را به ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد تومان افتتاح کرد.

برگزاری نشست خبری پایان سفر و حضور در جمع نمایندگان رسانه ها و پاسخ به سوال ها آنان از دیگر حاشیه های سفر یکروزه رییس جمهوری به آذربایجان شرقی بود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی اشتغال زایی حسن روحانی پروندهٔ خبری سفر رئیس جمهور به تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اشتغال زایی حسن روحانی آذربایجان شرقی اشتغال زایی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی منصور رضایی رئیس بیمارستان طالقانی تبریز گفت: این بخشها با حضور معاون توسعه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۲ تخت و یک اتاق ایزوله در مجموع با هزینه ۱۴ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید. جراحی‌های مغز و اعصاب و عمل‌های جراحی ارتوپدی هم از اول اردیبهشت سال جاری در این بیمارستان راه اندازی می‌شود.

رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در مراسم افتتاح این طرح‌ها با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: ارائه خدمات مبتنی بر عدالت اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز مورد توجه بوده است.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا زیرساخت‌های عادلانه‌تری را ایجاد کنیم و افزایش ارائه خدمات و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در بیمارستان طالقانی شهر تبریز نیز نمونه بارزی از این عملکرد است.

دستگاه سی.آرم یک اسکنر تصویربرداری با اشعه ایکس است که توانایی‌های رادیوگرافی داشته و همچنین برای تصویربرداری در حین عمل جراحی استفاده می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • جمله حاشیه ساز ثابتی درباره بنی صدر
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • جمله حاشیه ساز ثابتی درباره بنی صدر /مراقب افتادن در تله باشیم /جای خوشوقتی است که مواضع تصمیم گیران هیچ شباهی به خام اندیشی این جوان ندارد