Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:35:08 GMT

حرف‌های مدیرعامل کن پس از صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۷۵۲۹

حرف‌های مدیرعامل کن پس از صدرنشینی

مدیرعامل باشگاه "لوازم خانگی کن" از صدرنشینی این تیم در لیگ تکواندو ابراز خشنودی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته ششم و هفتم از دور رفت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» یادواره شهید عبدالکریم کجبافی روز دوشنبه – 4 آذر ماه با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان در فدراسیون تکواندو برگزار شد و با پایان مبارزات، تیم لوازم خانگی کن به صدر جدول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیومثر چگینی مدیرعامل باشگاه لوازم خانگی کن در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد صعود تیمش به صدر جدول رده بندی رقابت ها می گوید: « این هفته دو بازی حساس داشتیم در مقابل تیم های مس کرمان و پاس قوامین که تا هفته گذشته در صدر جدول قرار داشتند. خدا را شکر با تلاش بچه ها و درایت کادر فنی توانستیم از این دو بازی 4 امتیاز بگیریم تا به همراه شهرداری ورامین در صدر جدول قرار بگیریم».


او با اشاره به بازی های بعدی تیمش عنوان کرد: « ما هفته آینده دو بازی حساس مقابل شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد پیش رو داریم. دو تیمی که مربیان باتجربه و ارزشمند و با درایتی دارند و همینطور از بازیکنان ارزشمندی بهره مند هستند که می تواند نتیجه این دو بازی نقش مهمی در قهرمانی نیم فصل داشته باشد».


مدیرعامل باشگاه لوازم خانگی کن با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم از رده های پایه رشد پیدا کرده اند، افزود: با توجه به اینکه اکثریت بچه های ما از تیم های رده های پایه خودمان یعنی لوازم خانگی کن رشد و پرورش یافته اند، سعی کرده ایم که با تلاش جمعی بازیکنان و درایت کادر فنی به شرایط در خور توجهی برسیم. امیدوارم بتوانیم با همین روند و با همین تلاش، خودمان را به عنوان قطب جدید تکواندوی ایران در رده بزرگسالان معرفی کنیم.

 

چگینی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه روند تیمش ادامه دار شود، حرف  هایش را اینگونه از سر گرفت و گفت: قطعا امسال با توجه به حضور بازیکنان ملی پوش و با کیفیت در تیم های مختلف، سطح کیفی مسابقات بسیار بالا است که این موضوع، نیازمند ابزار لازم از جهت سیستم الکترونیکی،بهره مندی از داوران مجرب بوده که بر زیبایی مسابقات تآثیر بالایی بگذارد  لیکن همانگونه که در این چند روزه هم اهالی تکواندو متوجه شده اند، مشکلات سیستم های الکترونیکی در روند بازی ها و کیفیت بازی ها تاثیر نا مطلوب گذاشته که امیدوارم با درایت مسئولان فدراسیون تکواندو از جمله سازمان لیگ و کمیته داوران، نسبت به این مسئله دقت نظر ویژه شود تا این موارد خدایی ناکرده باعث افت کیفی مسابقات نشود.

 

مدیرعامل باشگاه لوازم خانگی کن در پایان با تشکر از عوامل باشگاهش افزود: جا دارد از کلیه همکاران عزیزمان تشکر کنم که با تلاش ویژه و خستگی ناپذیر با همراهی ورزشکاران با انگیزه مان توانسته ایم جایگاه خیلی خوبی برای خودمان کسب کنیم. امیدوارم در هفته آینده مسابقات که در تاریخ دوم دیماه برگزار خواهد شد شاهد مبارزات خوبی مقابل تیمهای عنوان دار و باتجربه شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی هم باشیم.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور

بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج آقایان ایران از ۲۳ فروردین‌ماه با حضور ۹ تیم از ۶ استان در محل سالن مسابقات نوین فدراسیون شطرنج با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی و مسئول پخش زنده امیر افتخاری داور ملی در حال برگزاری است.

تیم نفت تهران با ۱۰ امتیاز تیمی و تیم‌های قهرمان گیلان، پیکار افکار و پیشگام نوین تهران به ترتیب با کسب ۷ امتیاز و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به یک‌دیگر رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

 تیم‌های شهرداری کرمانشاه با ۵ امتیاز، فیل خوب با ۵ امتیاز، نخبگان با ۴ امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهررضا با ۲ امتیاز و افلاک لرستان با ۱ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های پنجم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کرده‌اند.

تنها سه دور دیگر تا پایان مسابقات استاندارد لیگ برتر شطرنج آقایان ایران باقی مانده است و رقابت در نیمه بالایی جدول برای کسب عناوین برتر به اوج خود رسیده است و باشگاه نفت تهران با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به سایر رقبا در وضعیت نسبتاً بهتری قرار گرفته و تا به اینجای کار بیشترین شانس را برای تصاحب عنوان قهرمانی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند