Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی البرز گفت: عوامل اصلی به آتش کشیدن و غارت فروشگاه های «امیران» و «رفاه» منطقه «کیانمهر» کرج شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی استان عوامل اصلی به آتش کشیدن فروشگاه های «امیران» و «رفاه» منطقه کیانمهر کرج شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان گفت: در جریان اعتراضات مردمی مبنی بر افزایش قیمت بنزین که با سناریو سازی عوامل خارجی و اجرای آن توسط عده‌ای خودفروخته تبدیل به اغتشاش خیابانی و چپاول اموال عمومی و خصوصی شد، تعدادی از این اغتشاشگران در منطقه کیانمهر کرج با حمله به فروشگاه های زنجیره ای اقدام به سرقت وسایل آن کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی پیچیده و به کارگیری روش های پلیسی، موفق به شناسایی سه نفر از عناصر اصلی اغتشاشات منطقه کیانمهر شده و با هماهنگی مقام قضائی در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر کردند.

وی افزود: این متهمان علاوه بر تحریک جوانان و نوجوانان به اغتشاش و تخریب اموال عمومی، از این تحرکات سوء استفاده کرده و به مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای حمله ور شده و اقدام به چپاول وسایل آنها کرده بودند.

محمدیان اضافه کرد: بررسی‌های ماموران حاکی از گرایش و وابستگی این افراد به عناصر سلطنت طلب است که با هدف غارت اموال عمومی و نا امن کردن فضای جامعه اقدام به تخریب و آتش زدن فروشگاه‌ها و سرقت آ نها کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، مقادیر زیادی اموال مسروقه که درجریان اغتشاشات به سرقت رفته بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تامین امنیت، با شناسایی عوامل اصلی نا آرامی های اخیر، با شدت با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: البرز غارت اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رستم عیدی پور در نشستی که باهدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات عوامل انتظامی دشت آزادگان در تامین امنیت و پیشگیری و مبارزه با انواع جرم به ویژه سرقت برگزار شد، گفت: تکریم و قدردانی  از عوامل  انتظامی باعث روحیه  مضاعف می‌شود.


وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مستمر فرماندهی  انتظامی در شهرستان به منظور افزایش ضرایب و شاخص‌های امنیتی، افزود: حضور پلیس مایه دلگرمی مردم و افزایش احساس امنیت  است.


عیدی پور ادامه داد: سرهنگ  مراونه، فرمانده انتظامی دشت آزادگان  و  نیرو‌های  همیشه در صحنه  در  کنار  کادر  زحمت کش  امور  برق  شهرستان  با  جلوگیری  از سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق  با  توجه به  گرمای شدید  منطقه،  در  تکریم  و  رضایت نسبی   اهالی نقش  بسزایی  داشتند.


سرهنگ مراونه در این جلسه، با اشاره به این که نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان با نگاه ویژه به همکاران خود در  امور  برق و به  جهت  رضایتمندی   اهالی  منطقه  با تمام قوا در خدمت تامین امنیت شهروندان و روستاییان به ویژه محافظت از تاسیسات خدمات رسانی عمومی از جمله کابل‌های برق و مخابرات است، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی عوامل زحمتکش انتظامی، سارقان کابل برق و مخابرات در این شهرستان  رصد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند که برخی از این سارقان سابقه چند بار دستگیری دارند.


در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به فرماندهان دوایر مختلف انتظامی شهرستان، از زحمات آنها در برخورد با سرقت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی