Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@08:23:39 GMT

دستگیری ۵ نفر از فعالان اعتراضات بنزینی در همدان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۸۵۴۶

دستگیری ۵ نفر از فعالان اعتراضات بنزینی در همدان

آفتاب‌‌نیوز :

سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و ناآرامی های اخیر وسوء استفاده برخی از افراد سودجو وفرصت طلب، رصد اطلاعاتی وپیگیری های لازم در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا پنج نفر از افرادی که در فضای مجازی با انتشار پست های خلاف واقع ومجرمانه قصد تحریک مردم وسایر گروه ها را داشتند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامرانی صالح بیان کرد: افراد دستگیر شده با شبکه های مجازی معاند ارتباط داشته و اقدام به انتشار و اشتراک گذاری پست ها و مطالب آن ها به منظور فراخوان و تحریک احساسات مردم می کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: کارکنان پلیس استان همدان با پیروی از منویات فرمانده معظم کل قوا و با تفکر بسیجی وجهادی تمام تلاش خود را در جهت حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار خواهند برد و برای ایجاد امنیت وآرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اعتراض به گرانی بنزین همدان اعتراضات بنزینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد