Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@11:26:51 GMT

خلاصه بازی بارسلونا 3-1 دورتموند (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/20)

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۸۷۷۶

‍‍‍‍‍‍

خلاصه بازی بارسلونا 3-1 دورتموند (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/20).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!

به گزارش همشهری‌آنلاین، اتلتیکومادرید و بارسلونا رویای فینال تمام‌اسپانیایی این دوره لیگ قهرمانان اروپا را با کام‌بک‌هایی که در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی خوردند، به فنا دادند. بارسا که رویای فینال تمام‌کرویفی روبه‌روی منچسترسیتی را هم از بین برد. این ۲‌تیم هر ۲بازی رفت خود را برده بودند و برای صعود تنها به یک تساوی نیاز داشتند. بارسا پیروزی ۳ بر ۲ در زمین حریف را با شکست خانگی ۴ بر یک از دست داد و اتلتیکو مادرید برد خانگی ۲ بر یک را در زمین راحت‌ترین تیم این مرحله یعنی دورتموند با شکست ۴ بر ۲ نابود کرد. حالا صعودکنندگان گروه مرگ در نیمه‌نهایی به هم رسیده‌اند و دورتموند و پاریس باید برای رسیدن به دیدار پایانی دیگری را قربانی کنند. وقتی قرعه‌کشی مرحله گروهی انجام شد، خیلی‌ها گمان می‌بردند دورتموند آخر می‌شود و به لیگ اروپا هم راه نمی‌یابد و پاریس و میلان به دور حذفی می‌روند و نیوکاسل سوم می‌شود.

پاریس می‌تواند برای دومین‌بار به فینال برسد. آنها اولین‌بار در فصل ۲۰-۲۰۱۹ خودشان را به دیدار نهایی رساندند و در یک‌هشتم همین دورتموند را شکست دادند اما در نهایت به بایرن باختند و دست‌شان به جام نرسید.

بوروسیا دورتموند برای چهارمین‌بار و برای نخستین‌بار از فصل ۱۳-۲۰۱۲ به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

این دومین باری بود که اتلتیکو مادرید پس از فینال ۲۰۱۴(شکست ۴بر یک مقابل رئال‌مادرید) در یک بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ۴‌گل دریافت کرد. ۱۳‌گل دریافتی آنها در رقابت‌های این فصل بیشترین گل خورده آنها در یک دوره لیگ قهرمانان اروپاست و ۲۳‌گل زده آنها دومین رکورد گلزنی‌شان.

۵‌گل از ۶گل یولیان برانت در لیگ قهرمانان اروپا برای بوروسیا دورتموند در بازی‌های خانگی به ثمر رسیده. گل به اتلتیکو نخستین گل او در مرحله حذفی این رقابت‌ها بود.

متس هوملز برای یولیان برانت پاس‌گل داد که دومین پاس‌گل او در لیگ قهرمانان اروپا (۸۷‌بازی) به‌حساب می‌آید. پاس گل قبلی‌اش ۱۱‌سال و ۱۴۷‌روز پیش (نوامبر ۲۰۱۲) مقابل آژاکس ثبت شده بود.

متس هوملز (۳۵‌سال و ۱۲۲روز) مسن‌ترین بازیکنی شد که در ۲۲سال گذشته لیگ قهرمانان گل به‌خودی می‌زند. لوران بلان با ۳۶سال و ۱۴۲روز مسن‌ترین بازیکن قبلی بود.

تنها منچسترسیتی‌(۱۲) گلزنان متفاوت‌تری (به استثنای گل‌به‌خودی‌ها) در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل نسبت به بوروسیا دورتموند(۱۱) داشته است.

اتلتیکو مادرید در ۱۱بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها گل خورده که این طولانی‌ترین دوره بدون کلین‌شیت آنها از ژوییه ۲۰۰۴(همچنین ۱۱بازی) است.

کد خبر 845366 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)