Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- دیدار اسلاویا پراگ-اینتر در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-1 تیم کونته به پایان رسید. به نقل از اوپتا به مرور نکات آماری این دیدار می پردازیم:

1- لائوتارو مارتینز در این دیدار 2 گل به ثمر رساند و روملو لوکاکو 1 گل و 2 پاس گل ثبت کرد. در ضمن دو گل لوکاکو مردود شد.

2- لوکاکو در 17 بازی برای اینتر در همه رقابت ها موفق به ثبت 11 گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3- لائوتارو مارتیز در 18 بازی برای اینتر در همه رقابت ها موفق به ثبت 11 گل شده است.

4- زوج مارتینز-لوکاکو در همه رقابت های این فصل برای اینتر موفق به ثبت 22 گل شده اند.

5- از 22 گل لوکاکو و مارتینز برای اینتر، 18 گل در بازی های خارج از خانه به ثبت رسیده است.

6- در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا فقط 4 بازیکن اینتر موفق به گلزنی در 4 بازی پیاپی شده اند: کرسپو (2002)، ویری (2003)، اتوئو (2010)، مارتینز (2019)

7- لائوتارو مارتینز، پنجمین بازیکن آرژانتینی است که موفق به گلزنی در 4 بازی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا می شود. (مسی، لاوتزی، آگوئرو، کرسپو و مارتینز)

8- روملو لوکاکو به رکورد 250 گل در دوران حرفه ای خود رسید. (در مجموع 513 بازی ملی و باشگاهی)

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم

سعید دقیقی پس از شکست 3 بر 2 شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: ابتدا باید از هواداران شمس آذر تقدیر و تشکرداشته باشم که با حضورشان در ورزشگاه قوت قلب ما شدند. در ادامه تشکر ویژه از هواداران استقلال می‌کنم که جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند و تا دقیقه 100 در کنار آنها کِیف کردیم. بازی فوق‌العاده حساسی شده بود و از شور و نشاط هواداران تشکر می‌کنم.

به نقل از تسنیم وی افزود: بازی سنگینی بود. استقلال یکی از روزهای خوبش را سپری می‌کرد و برعکس ما در نیمه نخست فوتبال ضعیفی را ارائه دادیم که برای من جای سؤال بود. تیمی که همیشه با همه کم و کاستی‌ها بهترین بازی‌هایش را انجام می‌دهد در نیمه نخست شمس آذر همیشگی نبود. در بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواست محکم بازی کنند. با این حال، در نیمه دوم در بدترین دقایق گل دوم و سوم را خوردیم. با اضافه شدن بازیکنان جوان دو گل زدیم و حتی می‌توانستیم گل سوم را بزنیم که نشد. حیف است و بازیکنان نباید این فرصت‌ها را از دست بدهند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897172

دیگر خبرها

  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • رقابت‌های نزدیک در جدول