Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:23:34 GMT

کونته: مقابل بارسلونا 70 هزار حامی داریم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۸۹۳۹

کونته: مقابل بارسلونا 70 هزار حامی داریم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر از عملکرد مهاجمان خود در دیدار مقابل اسلاویا پراگ ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در دیداری تعیین کننده و با درخشش در دقایق پایانی موفق شد در پراگ با نتیجه 1-3 اسلاویا را مغلوب کرده و شانس های صعود خود به دور بعدی را حفظ کند. آنتونیو کونته مدعی شد تیمش نسبت به بازی رفت بهتر بوده و آنها این بار با آمادگی کامل مقابل اسلاویا صف آرایی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آنتونیو کونته گفت: "لائوتارو و لوکاکو در حال پیشرفت کنار هم هستند و من در مقایسه با دیدار رفت با اسلاویا پراگ معتقدم ما امشب خیلی تیم منسجم تری بودیم. من بعد از تساوی 1-1 دور رفت در سن سیرو عصبانی شدم، اما این بار می دانستیم که باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم و با آمادگی راهی این بازی شدیم.

 

مهاجمان اینتر در بازی امروز عملکرد تعیین کننده ای داشتند و من از عملکرد آنها رضایت دارم. آنها با بازیکنان حریف می جنگیدند و تا آخرین لحظه بازی این کار را انجام دادند. من بعد از بازی تورینو، بورخا والرو و فدریکو دیمارکو را مورد ستایش قرار دادم، زیرا با وجود 4 ماه بازی نکردن، آنها اشتیاق زیادی به پیراهن و حرفه خود در تمرین نشان داده و هرگز شکایت نکردند.

 

وقتی اینگونه رفتار می کنید، در نهایت شانس بازی کردن به شما رو می کند. امروز بورخا والرو خوب بازی کرد و نشان داد بازیکنی است که باید به او اعتماد کنیم. تنها راه زنده ماندن و تشریفاتی نبودن بازی آخر با بارسلونا پیروزی امروز بود و ما این کار را کردیم. اکنون یک مسابقه پیش روی ما دشوار خواهد بود، اما 70 هزار تماشاگر در سن سیرو ما را به جلو هدایت می کنند."

آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا

اینتر برای ششمین بازی متوالی میلان را شکست داد

طرفداری | هم میلان و هم اینتر سابقه 6 پیروزی متوالی در دربی دلامادونینا را دارند. 

اینتر با برتری مقابل میلان در فاصله 5 هفته تا پایان سری آ فاتح اسکودتو شد و علاوه بر این، ششمین پیروزی متوالی خود در دربی دلامادونینا را تجربه کرد. به گزارش اوپتا، نراتزوری با این برد به رکورد 6 پیروزی پیاپی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا رسید. میلان در دو مقطع بین سال های 1946 و 1948 و همچنین بین سال های 1911 و 1913 موفق شده بود در 6 دربی متوالی اینتر را شکست دهد. نراتزوری در صورت پیروزی در اولین دربی فصل بعد به تنهایی رکوردار می شود. 

نتایج 6 دربی اخیر دلامادونینا میلان 0-3 اینتر (سوپرکاپ) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت سری آ در فصل 2022/23) میلان 0-2 اینتر (بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 5-1 میلان (بازی رفت سری آ در فصل 2023/24) میلان 1-2 اینتر (بازی برگشت سری آ در فصل 2023/24)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس