Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: ارایه آموزش‌های مهارتی به بهبود یافتگان از اعتیاد در جهت توانمندسازی شغلی آنان توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در راستای تفاهم نامه همه ساله صورت می‌گیرد.
او افزود: در راستای تفاهم نامه این سازمان با ستاد مواد مخدر کشور و در جهت ایجاد شغل، کسب و کار، درآمد و عدم بازگشت این افراد به معضل خانمان سوز اعتیاد، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با سازمان زندان ها، مراکز درمانی، ادارات بهزیستی و سازمان‌های مردم نهاد جهت آموزش مهارتی این افراد همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی ادامه داد: در همین رابطه در ۷ ماهه امسال ۳۴۳ نفر از معتادان بهبود یافته در بهترین شرایط و با بروزترین تجهیزات، از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران افزود: این آموزش‌ها در رشته‌هایی مانند جوشکاری، لوله کشی، پرورش قارچ معادل ۶۶ هزار نفر ساعت بود.
انتهای پیام/س مهارت افزایی معتادان بهبود یافته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزش های مهارتی برای تولید و اشتغال

دریافت 41 MB کد خبر 6081964

دیگر خبرها

  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • ترویج آموزش های مهارتی برای تولید و اشتغال
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم