Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کرسی ترویجی «واکاوی و نقد نظریه تفکر اجتماعی علامه طباطبایی» توسط حجت الاسلام والمسلمین علی شیروانی دانشیار گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه می شود.

در این نشست نکات محوری اندیشه اجتماعی علامه طباطبایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت که شامل: ۱. بررسی تفکر اجتماعی نزد علامه طباطبایی ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه تفکر اجتماعی در تمدن ایده‌آل اسلامی ۳. تأثیر این نگرش در بر طرف کردن مشکلات و چالش‌های جامعه اسلام، می باشد و هدف نهائی آن، آشنایی متفکران علوم اجتماعی با نظریه خاص علامه طباطبایی در باب تفکر اجتماعی است.

این نشست توسط حجت الاسلام و المسلمین حسین اژدری‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و حجت الاسلام والمسلمین حسین بستان دانشیار گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، یکشنبه ۱۰ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به بوته نقد کشیده خواهد شد.

کد خبر 4781683

منبع: مهر

کلیدواژه: علامه طباطبایی علوم اجتماعی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کنفرانس وحدت اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فلسفه علامه طباطبایی علوم انسانی اسلامی نشست علمی وحدت اسلامی بنزین فعالیت های قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گام دوم انقلاب علوم انسانی معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس در تاریخ ۷ خردادماه امسال خبر داد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یوسفی در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه - ۲۷ فروردین ماه - مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و در این روز مراسم اختتامیه مجلس یازدهم برگزار می‌شود.

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم افزود: آغاز به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم براساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هنوز نماینده مورد نظر خود را نشناختند تا در مرحله دوم انتخابات مجلس که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، تکلیف این ۴۴ کرسی مدنظر مشخص شود.

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر»، ۲۱ حوزه برای رقابت نامزد‌های مورد نظر آن‌ها در تاریخ مذکور هستند.

دیگر خبرها

  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • نظام ناسالم مناسبات بین‌المللی در برابر اقدامات اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» و لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی
  • عملیات «وعده صادق» و چرخش گرایشات به سمت ایران در معادلات سیاست خارجه
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • رونمایی از خلاصه کتاب «برجام آینه عبرت»
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • مراغه میزبان بیست و هشتمین سمینار جبر ایران
  • جای‌گیری ۳۷ واحد دانشگاه آزاد در میان برترین‌ها دانشگاه‌های نوآور و تأثیرگذار اجتماعی جهان