Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان، به مناسبت هفته سیج در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این برنامه‌ها از طریق پایگاه‌های بسیج مدارس، مساجد، ادارات، کارخانجات، اصناف، دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و سایر پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او، تعدادی از شاخص‌ترین ابن برنامه‌ها شامل انجام رزمایش ۴۰ سال «مردم یاری، امنیت و خدمت» با حضور ۹ گردان کوثر و بیت المقدس، برگزاری جشنواره سرود از سراسر استان اصفهان در کاشان، برگزاری۴۰ یادواره ۴۰ مدرسه توسط بسیج دانش آموزی، اجرای برنامه فرمانده دل‌ها برای دانش آموزان از ۲۵ آبان تا ۱۴ آذر و برگزاری جشنواره انعکاس تولیدات آثار محوری بسیج در ۴۰ سال پر افتخار در فضای مجازی شامل (رسانه ای، گرافیکی و نرم افزاری) بود.

او، اظهار داشت: برگزاری نشست هم اندیشی نقش زنان در گام دوم انقلاب، افتتاح سوله ورزشی در مشهد اردهال، اعزام تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون، برگزاری جشنواره ورزشی بشری، برگزاری همایش سه هزار نفری شکوه اقتدار و مقاومت با سخنرانی سردار امام قلی، معاون سردار سلیمانی و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های شاخص ناحیه مقاومت سپاه کاشان در هفته بسیج بود.

به گفته او، همایش تجلیل از نخبگان بسیجی خواهر، همایش شکوه پایداری، نشست فرهنگی بصیرتی هزار نفری خواهران در امامزاده هادی فین، افتتاح پایگاه بسیج پیام نور و برگزاری اردوی خدمت رسانی بسیج در منطقه بلوار کارگر کاشان با هشت ویژه برنامه نیز از برنامه‌های برجسته هفته بسیج در این شهرستان بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان، تصریح کرد: رزمایش «۴۰ سال مردم یاری، امنیت و خدمت» کاشان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، رزمی، عملیاتی و امنیتی، تمرین رزم در شب، امداد و نجات، تاکتیکی، عملیات دفاتر از کوی و برزن، عملیات کمین و ضد کمین و رزمایش آرام سازی اوضاع در ناآرامی‌ها انجام شد.

  فعالیت ۱۲۰ هزار بسیجی کاشانی در ۴۰۰ رده مقاومت

 

سرهنگ پاسدار عمومهدی، با اشاره به اینکه «بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» شعار امسال هفته بسیج در چهلمین سالگرد تشکیل آن است گفت: ۱۲۰ هزار بسیجی در ۴۰۰ رده مقاومت در کاشان هستند که ۱۴۰ پایگاه آن مربوط به بسیج محلات، مدارس، مساجد، اصناف، طلاب، حوزه علمیه، فرهنگیان، پزشکان، دانش آموزی، ورزشکاران، اساتید، فرهنگیان، ادارات و کارخانجات، جامعه زنان، دانشجویی، مهندسین (در سه حوزه عمران، کشاورزی و صنعت)، رسانه، هنرمندان و سایر اقشار است.

او، با تاکید بر اینکه محوریت برنامه‌های بسیج مردمی سازی و برانگیختگی عمومی است گفت: بر این اساس و باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است» مردم تکیه گاه اصلی بسیج هستند و بسیج از دل مردم جوشیده شده است.

به گفته او، ارتباط بسیج و سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و مورد تایید و حمایت ولایت است که بسیج به عنوان یک امانت الهی در اختیار سپاه قرارگرفته است تا در کنار سپاه برای خدمت خود به انقلاب تداوم داشته باشد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان