Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: برابر نظرسنجی‌های انجام شده توسط کارشناسان معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام، نزاع و درگیری مهمترین آسیب اجتماعی در بین جامعه استان ایلام است.

او افزود: با توجه به اینکه آسیب شناسی و رفع آن بایستی از پایه صورت گیرد معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام کتابی را به عنوان شوخی به رنگ دعوا که حاوی دانستنی‌های انتظامی و اجتماعی را تهیه و چاپ کرده است و در آینده نزدیک نیز در بین دانش آموزان و جامعه هدف توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: این کتاب کوچک و مفید با زبانی شیوا برای رده‌های سنی پایین تهیه شده تا دانش آموزان با مطالعه محتویات آن از شوخی‌های مدرسه‌ای که به دعوا مبدل می‌شود پرهیز کنند و این موجب خواهد شد که در بزرگسالی نیز از دعوا کردن سر موضوعات کوچک و پیش پا افتاده خودداری کند.

او با بیان اینکه پشگیری از آسیب‌های اجتماعی وظیفه همگانی است مطرح کرد : معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام آمادگی دارد با نهاد‌ها و اداراتی که بخواهند این کتاب را به صورت انبوه تولید کنند و در اختیار دانش آموزان قرار دهند همکاری لازم را انجام دهد.

سرهنگ یاسمی بیان کرد: معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام در حال حاضر به تعداد ۵ هزار جلد از این کتاب را چاپ کرده و قرار است در کلاس‌های آموزش همگانی که در مدارس برگزار می‌شود این کتاب را به صورت رایگان در بین دانش‌آموزان توزیع کند.

انتهای پیام/ ن

چاپ و توزیع کتاب شوخی به رنگ دعوا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ۹ صبح، دانش آموزان تا پایان ۲۸ فروردین باید به مدرسه می‌رفتند.اما بیشتر دانش آموزان از تاریخ ۲۶ اسفندماه به مدارس نرفتند و مدارس به صورت نیمه تعطیل بود.

بعد از تعطیلات نوروز دانش آموزان از تاریخ ۱۴ فروردین باید به مدرسه بروند و مدارس دایر است.

سیزده به در که همان روز طبیعت است مصادف است با روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۱ رمضان ۱۴۴۵ و تعطیل رسمی است. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان و اولیا در سفر هستند و در این فکر هستند که مدارس تعطیل می‌شود احتمال می‌رود که این روز تعطیل باشد، اما طبق هر سال مدارس از روز ۱۴ فروردین به صورت حضوری باز است.

آیا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تا این لحظه دولت هیچ تصمیمی برای تعطیل رسمی اعلام کردن این روز نگرفته است؛ و مدارس و ادارات در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ فعال هستند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • توزیع ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن قیر رایگان در لرستان
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام