Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم حسینی در حاشیه اختتامیه این دوره آموزشی از برگزاری دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه در استان خبر داد و افزود: تربیت مربیان امداد و کمک های اولیه و بهره گیری موثر و اثربخش از روش های تدریس امداد و کمک های اولیه(تئوری و عملی) از جمله اهداف برگزاری این دوره است. 

وی ادامه داد: توانایی انتقال آموخته ها و  تجربیات و مهارت های کسب شده در زمینه امداد و کمک های اولیه از دیگر اهداف برگزاری دوره تربیت مربی امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ارائه مباحث امدادی را از مهم ترین موضوعات مطرح شده در دوره های امداد و کمک های اولیه عنوان کرد و گفت:  دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه از اصلی ترین و اساسی ترین دوره های آموزشی درجمعیت هلال احمر بوده که باید توسط مربیان و مدرسان دارای مدارک مربیگری مربوط تدریس و آموزش داده شود. 

حسینی با بیان اینکه این دوره از دوم آذرماه جاری آغاز شده و تا هفتم آذرماه ادامه دارد، افزود: در حال حاضر این دوره با حضور ۲۴ نفر از داوطبان واجد شرایط جمعیت هلال احمر درحال برگزاری است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در پایان دوره آزمون روش تدریس بین فراگیران برگزار می شود، اظهار کرد: شرکت کنندگان در صورت قبولی در دو آزمون کتبی و عملی، مدارک مربیگری امداد و کمک های اولیه دریافت می کنند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در دوره آموزشی، از کلیه شهرستان‌های استان هستند که در نهایت امکان برگزاری دوره‌های آموزشی امداد را در اکثر نقاط استان فراهم خواهد کرد.

کد خبر 4783148

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی آموزش امداد و نجات بیرجند بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف قیمت بنزین گرگان اصلاح قیمت حامل های انرژی قزوین ایلام بنزین شهرکرد بیرجند تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند