Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره رویداد‌های اخیر در ایران، گفت که حفظ توافق هسته‌ای سخت شده است.

به نقل از خبرگزاری کویت، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چهارشنبه شب در جلسه پارلمان اروپا، با وجود بدعهدی کشور‌های اروپایی در اجرای تعهداتشان در زمینه خنثی کردن تاثیر تحریم‌های آمریکا بر ایران، در اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره برخی ناآرامی‌هایی که در چند روز گذشته به دنبال اصلاح قیمت بنزین در ایران ایجاد شده بود، گفت: «اعتراضات در ایرانی از نارضایتی واقعی از سختی‌های اقتصادی حال حاضر سرچشمه می‌گیرند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موگرینی همچنین گفت: تمامی گزارش‌های رویداد‌های اخیر ایران، سزاوار تحقیقات کامل و سریع از سوی مقامات مربوطه است.

وی همچنین خواستار برقراری همیشگی دسترسی به اینترنت شد.

اظهارات موگرینی در این باره در حالی مطرح می‌شود که بنا به گزارش‌های داخلی، آرامش به شهر‌هایی که محل وقع برخی ناآرامی‌ها بوده‌‎اند بازگشته است و دسترسی به اینترنت خانگی و همراه نیز در اغلب شهر‌های ایران برقرار شده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه با اشاره به این که این [وضع]ارتباطی به اجرای توافق هسته‌ای ایران ندارد، درباره آینده توافق هسته‌ای، ابراز تردید کرد.

او اظهار کرد: ما واقعا به ارزش دیپلماتیک و امنیتی توافق هسته‌ای ایران باور داریم، اما این بر کسی پوشیده نیست که حفظ کردن این توافق به طور فزاینده‌ای سخت شده است. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 موگرینی اتحادیه اروپا برجام توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با محکوم کردن حمله ایران به رژیم صهیونیستی، بر حمایت این اتحادیه از تل‌آویو تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه در نشست سران این اتحادیه عنوان کرد که وزرا که از تمامی طرفین در خاورمیانه درخواست کرده‌اند تا خود از درگیری‌ها عقب بکشند.

وی در ادامه مدعی شد که وزرای این اتحادیه حمله اخیر ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند.

این مقام ارشد اروپایی اظهار کرد که برخی از اعضای این اتحادیه افزایش تحریم‌ها علیه ایران را پیشنهاد کرده‌اند.

بورل افزود که این وزرا همچنین بر تعهد خود در رابطه با امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پارلمان اسرائیل: ایران دشمن اول ماست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: جهان باید در مقابل تروریسم متحد باشد

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • هشدار مهم سپاه: احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران وجود دارد
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند
  • فرمانده حفاظت از مراکز هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، تجدیدنظر در سیاست‌های هسته‌ای محتمل است
  • ببینید | احتمال تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران؛ نظر جدید فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم