Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@20:02:48 GMT

غلامپور: از عملکرد حسینی120 درصد راضی هستم!

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۱۲۴۸

به گزارش ایلنا،بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال این روزها به دلیل آسیب‌دیدگی مشغول فیزیوتراپی است. وی معتقد است شرایط تیم خوب است و آنها بازی سختی را مقابل سپاهان در پیش دارند. با وی در خصوص بردهای اخیر آبی‌ها به صحبت پرداختیم.

برد خوبی را مقابل نساجی مازندران به دست آوردید؟

خدا را شکر همه چیز خوب است نتایج خوبی را به دست آ‌وردیم الان فقط نیاز به زمان و حمایت داریم تا بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عملکرد حسینی رضایت دارید؟

120 درصد از عملکرد حسینی راضی هستم او بسیار زحمت می‌کشد و مطمئن باشید به حقش خواهد رسید. حسینی امسال انگیزه حضور در تیم ملی را دارد و مطمئن هستم به زودی اتفاق برایش خواهد افتاد.

بعد از بازی مقابل نساجی دچار مصدومیت شدید. بهتر شده اید؟

چیز خاصی نبود دوقلوی پایم مشکل پیدا کرده در حال فیزیوتراپی هستم به همین دلیل روزی چند ساعت را در کلینیک می‌گذرانم.

در شادی گل‌ها هم بالاخره با استراماچونی هماهنگ شدید. درست است؟

به هر حال وقتی تیم گل می‌زند همگی خوشحال می‌شویم به همین دلیل است که من دوست دارم شادی‌ام را با ایشان تقسیم کنم. امیدوارم همچنان این روند موفقیت‌آمیزمان ادامه داشته باشد.

باید در ادامه لیگ به مصاف سپاهان بروید.نظرتان چیست؟

بازی سختی است سپاهان همیشه یک تیم قوی و قابل احترام است حتما با شرایط ویژه به استقبال این بازی خواهیم رفت تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

حضور قلعه‌نویی چقدر تاثیرگذار است؟

ایشان کاپیتان من در استقلال بوده و قابل احترام است امیدوارم بازی تماشاگرپسندی شود هر تیمی که لیاقت داشته باشد پیروزی را کسب کند.

می‌توانید به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کنید؟

کار سختی است چند تیم الان مدعی هستند و باید تلاش‌مان را دوچندان کنیم البته که بازی این هفته استقلال مقابل سپاهان خیلی از پیش‌بینی‌ها را جواب خواهد داد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال بهزاد غلامپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی

لندن برای استون ویلا حکم خانه را دارد!

دیدار آرسنال و استون ویلا در هفته ۳۳ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۳/۲۴ با برد ۲-۰ شاگردان اونای امری خاتمه یافت. استون ویلا همچون بازی رفت مقابل توپچی ها به برتری رسید.

به نقل از اوپتا؛ استون ویلا برای سومین بار در تاریخ لیگ برتر در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل آرسنال به پیروزی رسید. استون ویلا در ۱۰ بازی اخیر خود در زمین تیم های لندنی در لیگ برتر شکست ناپذیر بوده است. (۷ برد و ۳ تساوی) در تاریخ لیگ برتر فقط منچستریونایتد در زمین تیم های لندنی دارای چنین رکوردی است. (۳ مرتبه با +۱۰ بازی بدون شکست در لندن)

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است