Web Analytics Made Easy - Statcounter

افرادی که کد ملی سرپرست خانواررا به سامانه #۶۳۶۹* پیامک کرده اند و کد رهگیری دریافت کرده اند با مراجعه به سامانه hemayat.mcls.gov.ir ،اعتراض خود را ثبت کند. مراحل به شرح زیر است.

به گزارش مشرق، مطابق اعلام رسمی مسئولان، قرار بود برای افرادی که به واریزنشدن یارانه نقدی انتقاد دارند و کد ملی سرپرست خانوار را به سامانه #6369* ارسال کرده‌اند، طی 24 ساعت کد رهگیری ارسال شود؛ بعد از دریافت کد رهگیری با مراجعه به سامانه hemayat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir سایر مراحل را پیگیری کنند.

احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رویکرد دولت در توزیع بسته حمایت معیشتی، حمایت ار اقشار آسیب پذیر کشور است، گفت: این بسته حمایتی در سه مرحله پرداخت شده است. این بسته حمایتی به 24 میلیون نفر در کشور پرداخت نشده است. تا کنون نزدیک به 4 میلیون نفر اعتراض خودشان را برای پرداخت این بسته اعلام نموده اند که ما در حال بررسی اطلاعات آنها هستیم.

وی گفت: یکی از حق های حاکمیت بررسی حساب های شخصی مردم است. دولت در بررسی حساب اشخاص از آنها اجازه می گیرد. در حذف یارانه ها 270 هزار نفر به این مسئله اعتراض داشتند اما تنها 70 هزار نفر آنها اجازه بررسی حسابشان را دادند و مابقی از دریافت یارانه انصراف دادند.

میدری با بیان اینکه در بررسی حساب بانکی اشخاص هیچگونه عنصر انسانی دخالت ندارد، افزود: شیوه بررسی حساب توسط دولت شبیه سازمان امور مالیاتی کشور نیست. اساساً فردی به حساب اشخاص ورود نمی کند. بنابراین کسی اطلاعات واریز به حساب های شخصی را بررسی نمی کند.  

مراحل درج کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir  به شرح زیراست.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین بسته حمایتی حذف یارانه ها معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بیات منش پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اینکه تعهد استان خوزستان در طول چهار سال، ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن حمایتی است، بیان کرد: در این طرح، زمین به صورت ۹۹ ساله و رایگان در اختیار واجدین الشرایط قرار گرفته و با پرداخت تسهیلات، کار ساخت و ساز توسط متقاضی انجام می‌شود.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، سایر ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر در طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۱ هزار نفر تاییدیه لازم را دریافت کرده و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ قطعه زمین واگذار شده است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال، زمین مورد نیاز ۱۱ هزار متقاضی تأیید شده در خوزستان تأمین می‌شود و مراحل بعدی کار پس از واریز وجه توسط متقاضیان انجام خواهد شد.

بیات منش در ادامه به موضوع مساکن مهر خوزستان اشاره کرد و گفت: تا هفته دولت، کار آماده سازی و آسفالت همه سایت‌های مسکن مهر استان انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: حدود ۱۴ هزار مسکن مهر نیمه‌کاره و فاقد متقاضی در استان وجود دارد که کار تکمیل آنها تا پایان دولت انجام خواهد شد.

کد خبر 6080885

دیگر خبرها

  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان | چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد