Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن طباطبائیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: براساس تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و همکاری پلیس راهور راهنمایی و رانندگی، کار پلاک گذاری تراکتورها در یک طرح ملی انجام می‌شود. 

وی از آغاز مرحله دوم پلاک گذاری تراکتورهای این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: در این مرحله، عملیات پلاک گذاری تراکتورها در دامغان، دیباج و کلاته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طباطبائیان ادامه داد: پلاک گذاری تراکتورها در راستای جلوگیری از تردد خودروهای فاقد هویت، ارائه پلاک، توزیع عادلانه کارت‌های هوشمند سوخت و سنددار کردن تراکتورهای فاقد مالکیت، در حال انجام است. 

وی اضافه کرد: در سال جاری تاکنون ۷۰ تراکتور پلاک گذاری شد و ۷۰ بازدید تراکتور نیز انجام و در مراحل تکمیل پرونده جهت اعطای پلاک و سند است. 

طباطبائیان اظهار داشت: ارایه سند برای تراکتورها پس از تکمیل پرونده در آگاهی، با حضور گروه کاردان فنی و تیم کنترل اعزامی از سمنان در دامغان صادر می‌شود. 

به گفته وی، سال ساخت تراکتورها مهم نیست و تراکتورهای بالای ۳۰ سال نیز می‌توانند به شرط گرفتن تاییدیه از آگاهی و پلیس راهور، از این خدمت بهره مند شوند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان دامغان گفت: پلاک گذاری تراکتورها امری ضروری است چرا که براساس قانون، از تردد، خرید و فروش تراکتورهای بدون پلاک جلوگیری می‌شود و سهمیه سوخت فقط به تراکتورهای پلاک دار داده می‌شود. 

شهرستان دامغان طبق برآوردهای صنف کشاورزی دارای یک هزار تراکتور است که عملیات پلاک گذاری این تراکتورها در شهرستان دامغان از ابتدای سال ۹۶ آغاز شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی پلیس راهور ناجا کشاورزی دامغان پلاک هوشمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی پلیس راهور ناجا کشاورزی دامغان پلاک هوشمند وزارت جهاد کشاورزی پلیس راهور ناجا کشاورزی دامغان پلاک هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد

پست ۶۳.۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با حضور منظور و هیات همراه در قالب برنامه های سفر یکروزه دولت سیزدهم با اعتبار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان  در حاشیه آیین افتتاح این طرح گفت: پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی دامغان به بهره‌برداری رسید.

مجید وفایی ادامه داد: ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدید برق رسانی به مشترکان جدید صنعتی از جمله تامین برق صنایع جدید و کارگاه های صنعتی و کاهش تلفات برق از مهمترین اهداف ایجاد این پست است.

وی به مشخصات فنی طرح اشاره و خاطرنشان کرد: ظرفیت این پست۲ در ۳۰ مگاوات آمپر، دارای ۲ دستگاه فیدر ترانس و دارای ۱۲ دستگاه فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به دیگر اهداف ایجاد این پست اشاره کرد و گفت: تامین برق مطمئن، پایدار و مستقل جهت مصارف صنعتی شهرک صنعتی دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • «فرهنگ» سرمایه اصلی دامغان
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان