Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحسن طباطبائیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: براساس تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و همکاری پلیس راهور راهنمایی و رانندگی، کار پلاک گذاری تراکتور‌ها در یک طرح ملی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از آغاز مرحله دوم پلاک گذاری تراکتور‌های این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: در این مرحله، عملیات پلاک گذاری تراکتور‌ها در دامغان، دیباج و کلاته آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان اظهار کرد: پلاک گذاری تراکتور‌ها در راستای جلوگیری از تردد خودرو‌های فاقد هویت، ارائه پلاک، توزیع عادلانه کارت‌های هوشمند سوخت و سنددار کردن تراکتور‌های فاقد مالکیت، در حال انجام است.

طباطبائیان بیان کرد: در سال جاری تاکنون ۷۰ تراکتور پلاک گذاری شد و ۷۰ بازدید تراکتور نیز انجام و در مراحل تکمیل پرونده جهت اعطای پلاک و سند است.

او اظهار کرد: ارایه سند برای تراکتور‌ها پس از تکمیل پرونده در آگاهی، با حضور گروه کاردان فنی و تیم کنترل اعزامی از سمنان در دامغان صادر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان ابراز کرد: سال ساخت تراکتور‌ها مهم نیست و تراکتور‌های بالای ۳۰ سال نیز می‌توانند به شرط گرفتن تاییدیه از آگاهی و پلیس راهور، از این خدمت بهره‌مند شوند.

طباطبائیان تاکید کرد: پلاک گذاری تراکتور‌ها امری ضروری است چرا که براساس قانون، از تردد، خرید و فروش تراکتور‌های بدون پلاک جلوگیری می‌شود و سهمیه سوخت فقط به تراکتور‌های پلاک دار داده می‌شود.

شهرستان دامغان طبق برآورد‌های صنف کشاورزی دارای یک هزار تراکتور است که عملیات پلاک گذاری این تراکتور‌ها در شهرستان دامغان از ابتدای سال ۹۶ آغاز شده است.

انتهای پیام / ن

سهمیه سوخت فقط به تراکتور‌های پلاک دار داده می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح سیل بندهاوایجاددیواربتنی جلوی خسارت سیل درجنوب کرمان راگرفت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با قدردانی از همراهی دستگاه‌های دولتی و خصوصی و نیروهای نظامی برای پشتیبانی تجهیزات در بارندگی روزهای اخیر و جلوگیری از خسارت ناشی از سیل گفت: اصلاح سیل‌بندها، ایجاد دیوار بتنی برای هدایت روان‌آب‌ها و در اختیار گذاشتن تجهیزات کمک بسیاری به جلوگیری از خسارت سیل کرد.

فداکار، افزود: ۵۰۰ دستگاه لودر و بیل مکانیکی و کمرشکن از سوی دستگاه‌ها، ارتش، بسیج، شهرداری‌ها و غیره در اختیار قرار گرفت که ۳۰۰ دستگاه در جنوب استان مستقر شدند.

وی با بیان اینکه در جریان این بارندگی‌ها چهار نفر مفقودی داشتیم که به یاری خدا و دستگاه‌های امدادی زنده پیدا شدند افزود: در این بارندگی‌ها شاهد حجم بالایی از آب در رودخانه‌ها بودیم که لایروبی‌های انجام شده از قبل باعث شده بود تا آب از مسیر خود خارج نشود.

استاندار کرمان همچنین از رسانه‌ها که در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم کمک بسیاری کردند و موجب همکاری مردم در پیشگیری از سیل شدند تشکر کرد.

کد خبر 6081951

دیگر خبرها

  • «فرهنگ» سرمایه اصلی دامغان
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اصلاح سیل بندهاوایجاددیواربتنی جلوی خسارت سیل درجنوب کرمان راگرفت
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد