Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر، گفت: در جریان اعتراضات مردمی مبنی بر افزایش قیمت بنزین که با سناریوسازی عوامل خارجی و اجرای آن توسط عده‌ای خودفروخته تبدیل به اغتشاش خیابانی و چپاول اموال عمومی و خصوصی شد، تعدادی از این اغتشاشگران در منطقه "کیانمهر کرج" با حمله به فروشگاه های زنجیره ای اقدام به سرقت وسایل آن کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی پیچیده و به کارگیری موارد پلیسی، موفق به شناسایی 3 نفر از عناصر اصلی اغتشاشات منطقه "کیانمهر" شده و با هماهنگی مقام قضائی در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر کردند.

وی افزود: این متهمان علاوه بر تحریک جوانان و نوجوانان به اغتشاش و تخریب اموال عمومی، از این تحرکات سوء استفاده کرده و به مراکز خرید و فروشگاه های "رفاه و امیران" حمله ور شده و اقدام به چپاول وسایل آن ها کرده بودند.

سردار محمدیان اضافه کرد: بررسی‌های ماموران حاکی از گرایش و وابستگی این افراد به عناصر سلطنت طلب است که با هدف غارت اموال عمومی و ناامن کردن فضای جامعه اقدام به تخریب و آتش زدن فروشگاه‌ها و سرقت آنها کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، مقادیر زیادی اموال مسروقه که در جریان اغتشاشات به سرقت رفته بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تامین امنیت، با شناسایی عوامل اصلی نا آرامی های اخیر، با شدت با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اغتشاشات البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ " عباسعلی خانی سانیج " گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم وکابل در سطح حوزه استحفاظی رستاق و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی رستاق قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی رستاق، پس از اقدامات و شیوه و شگرد‌های پلیسی موفق به دستگیری ۲ سارق که با یک دستگاه خودرو سواری پراید اقدام به سرقت کرده بودند، شدند. 
سرهنگ خانی تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر