Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، چهارمین اداره کل منطقه‌ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه شش شامل استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان با حضور عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در واحد کرمان افتتاح شد.

ملکی تبار در این مراسم گفت: در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل گستردگی واحدهای دانشگاهی، تصمیم گرفتیم امر نظارت، بازرسی و ارزیابی واحدها در مناطق صورت پذیرد تا فرایند کار به صورت متمرکز، تجمیعی و کاملاً تخصصی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: هر منطقه به طور متوسط شامل سه استان خواهد بود که منطقه ۶ شامل استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: آموزش، امور مالی، امور عملکردی پرسنل و رسیدگی به شکایات از بخش هایی هستند که باید دائماً مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند.

ملکی تبار ادامه داد: در منطقه ساختاری برای این امور در نظر گرفته می شود که امیدواریم با همکاری مسئولین منطقه ای و استانی این امور در راستای بهبود شرایط دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی مورد نظارت و ارزیابی واقع شوند.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: رویکرد کلی که در مراکز بازرسی وجود دارد به بهبود فعالیت‌ها، حل مسائل آموزشی، عملکرد بهتر مدیران و هوشمند سازی فرایندهای مالی کمک به سزایی می کند.

وی تأکید کرد: امر نظارت و بازرسی دو سویه است که یک طرف آن بحث مراقبت از بیت المال و طرف دیگر رفع ظلم از طرف مقابل است، مسئولین بازرسی و نظارت باید در هر دو بخش تقوای الهی را پیشه کنند.

ملکی تبار خاطرنشان کرد: عملکرد مدیران باید به گونه ای ارتقاء یابد که شایسته آموزش دانشگاه آزاد اسلامی باشد چرا که اساسی ترین و مهم ترین رکن ارتقای مدیریت و تربیت در دانشگاه، اساتید و کارکنان هستند که باید به صورت جدی مورد نظر قرار گیرند.

وی افزود: بیش از یک صد هزار نفر در خانواده اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی عضویت دارند که در اهداف دانشگاه اثرگذار خواهند بود.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخش دیگری از ظرفیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شبکه‌ای از دانشجویان و فارغ التحصیلان است که بیش از شش میلیون نفر فارغ التحصیل و بیش از یک میلیون و دویست هزار دانشجو را شامل می شود.

ملکی تبار با تاکید بر این موضوع که دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، تصریح کرد: در حفظ این برند باید به شدت کوشا بود که استانداردها و روش های ارتقای کشوری و جهانی آن در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: ظرفیت‌هایی مانند کشاورزی و رشته‌های مهارتی در دوره اخیر و با همت دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در راستای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل پنجم مورد توجه قرار گرفته‌اند.

ملکی تبار گفت: مهارت افزایی افراد و جوانان در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته تا زمینه اشتغال فارغ التحصیلان و رفع مشکل بیکاری فراهم شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهرام جباری گفت: در یکماه اخیر ۲ طرح بازرسی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان خوزستان برگزار شد و در همین رابطه نظارت‌ها به ویژه بر نحوه توزیع و فروش کالای اساسی شدت گرفت و حاصل این نظارت‌ها منجر به تشکیل ۲ هزار و ۷۷ تخلف صنفی شد.

وی افزود: به دلیل افزایش بازرسی‌ها و مشارکت برخی دستگاه‌های نظارتی با اداره کل صمت استان در نظارت از بازار تخلفات بیشتری شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جباری ارزش ریالی این میزان پرونده تخلف صنفی را ۴۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۴ هزار و ۱۹۱ بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی در استان انجام شده است.


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان با اشاره به انواع تخلفات صورت گرفته می‌گوید: درج نکردن قیمت و گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور و کم فروشی عمده تخلفات بوده است.

به گفته جباری؛ بیشترین تخلف‌های صنفی در بخش کالا‌های خوراکی و صنایع غذایی استان خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • در مراکز رشد و واحدهای فناور حامی تیم های ربوکاپ هستیم/ در حوزه رقابتی باقی نمی مانیم و فضای علمی را تقویت می کنیم
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان