Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت:رعایت حقوق شهروندی در اجرای طرح های تفصیلی شهری باید مورد توجه قرار گیرد.

آیدین رحمانی در جلسه کمیسیون ماده 5 شهرستان ارومیه رعایت حقوق شهروندی را در اجرای طرح های تفصیلی شهری استان از اعضای کمیسیون خواستار شد.

وی با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی گفت: وظیفه ما این است که با رعایت تمامی بخشنامه ها و مقررات جاری و با توجه به گستردگی و رشد جوامع، ضمن پیش بینی کاربری های مورد نیازدر مناطق شهری، از تضییع حقوق شهروندی جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در این جلسه پس از بحث و بررسی پرونده های مطرح شده در این کمیسیون، کلیات طرح تفصیلی یکپارچه شهر ارومیه تصویب و مقرر شد اصلاحات پیش نهادی در این طرح در جلسه آتی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حقوق شهروندی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح نور در استان یزد

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در طرح نور با افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهد شد.

وی افزود: اصناف، مراکز خرید، خودروها، اماکن گردشگری و فضای مجازی رصد خواهد شد و با افرادی که حجاب را رعایت نکنند برخورد‌های قانونی انجام می‌گیرد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: اجرای این طرح، ارتقای امنیت اخلاقی و رضایت عمومی را در استان به همراه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود
  • عملیات موشکی پهپادی سپاه با رعایت قوانین جنگ انجام شد/ این عملیات معادلات منطقه را تغییرداد+فیلم
  • اجرای طرح نور ویژه عفاف و حجاب در سمنان
  • اجرای طرح نور در خراسان شمالی
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد
  • آمادگی پلیس برای اجرای طرح نور «عفاف و حجاب» در کردستان
  • آغاز اجرای طرح نور در استان یزد
  • آیا با فرهنگ بودن سخت است؟
  • آغاز اجرای طرح «نور» در استان