Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@09:50:35 GMT

«یک کامیون غروب» اپرای خاص من است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۳۳۵۸

ابوالفضل صفاری کارگردان فیلم «یک کامیون غروب» که این روزها در گروه «هنر و تجربه» در حال اکران است درباره این فیلم گفت: این فیلم موضوعی داشت که من خیلی دوستش داشتم و سال ها ذهنم درگیرش بود بنابراین تصمیم گرفتم در آن مکان خاص جلوی دوربین ببرم چراکه به نظرم بهترین جایی بود که می‌توانستم اپرای خاص خودم را بسازم، در واقع من دوست داشتم این اپرا را تجربه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر- صفاری عنوان کرد: این فیلم درباره خانواده ای است که کمپی در کویر زده اند و در فضای مجازی چنین تبلیغ کرده اند که بهترین غروب دنیا را در اینجا می‌ببینید. آنها کارهای خاصی در این کمپ می‌کنند برای مثال مردم را می برند تا غروب و کویر را ببینند اما با آمدن یک سری از مهمانان اتفاقاتی رخ می دهد.

وی اظهار کرد: ما سه ماه پیش تولید داشتیم و به ساخت دکورهای زیادی پرداختیم در ادامه نیز ۲ ماه فیلمبرداری «یک کامیون غروب» طول کشید ولی به طور کلی این فیلم کار سنگینی داشت چون باید برخی دکورها ساخته می شد.

این کارگردان با اشاره به اکران «یک کامیون غروب» در «هنر و تجربه» توضیح داد: به نظرم گروه «هنر و تجربه» باید فعال تر شود. این سومین فیلم من است که در این گروه اکران می شود و به نظرم جا دارد که بهتر شود اما فکر می کنم یک کار زمان بر است. در واقع مشکل «هنر و تجربه» در نحوه اکران آثار است. من فکر می‌کنم بهتر این است که «هنر و تجربه» هر ۲ ماه یک بار یک فیلم اکران کند نه اینکه به یکباره حجم زیادی از آثار را به نمایش بگذارد و شرایط را سخت کند.

صفاری در پایان درباره «یک کامیون غروب» گفت: قطعا تماشاگر راضی از سینما بیرون می آید و فیلم را دوست خواهد داشت. این فیلم در فستیوال های زیادی حضور داشته و جوایز زیادی گرفته هرچند در ایران اتفاقی برایش رخ نداده است ولی به نظرم می تواند اتفاق خوبی رقم بزند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هنر و تجربه یک کامیون غروب ابوالفضل صفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قد» کشتی ایران از آسیا بلندتر است/ تعیین تکلیف یک وزن با انتخابی

علی اشکانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کسب عنوان قهرمانی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا کاملاً قابل پیش‌بینی بود، تقریباً فکر می‌کنم ۱۵ بار است که تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان آسیا شد و این بار هم این اتفاق رخ داد. قطعاً کسب عنوان قهرمانی نشان از عملکرد خوب تیم دارد اما مواردی هم در این مسابقات وجود داشت که اعضای کادر فنی باید به آن توجه کنند.

وی گفت: یکی از ایرادهایی کشتی‌گیران به خصوص کشتی‌گیران جوان در این مسابقات به چشم خورد، عدم مدیریت زمان کشتی بود. به عنوان مثال یک کشتی گیر در سه دقیقه اول خوب ظاهر شد اما در سه دقیقه دوم نتوانست طبق انتظارات ظاهر شود. برخی دیگر از کشتی‌گیران مثل علیزاده، ساروی و میرزازاده از قاره آسیا فراتر هستند و قابل پیش‌بینی بود که بتوانند موفق شوند. قواره این کشتی‌گیران بلندتر از آسیا شده و فکر می‌کنم این مسابقات برای آن‌ها حکم تدارکاتی داشت.

کارشناس کشتی فرنگی در مورد کشتی‌گیران جوان این مسابقات عنوان کرد: امیررضا ده بزرگی در ۶۰ کیلوگرم برای نخستین بار در رده بزرگسالان در آسیا به میدان رفت و به نظرم اعتماد کادر فنی به این کشتی‌گیر بسیار به جا بود. او در یک وزن المپیکی محک خورد و قطعاً در سال‌های بعد بهتر خواهد شد. او ۲۱ سال سن دارد و یکی از آینده‌داران کشتی ایران خواهد شد. اوزان ۶۰ و ۷۷ کیلوگرم المپیکی هستند و کار کشتی‌گیران سخت است. وقتی یک کشتی‌گیر در وزن ۶۰ کیلوگرم قهرمان شود قطعاً در آینده قهرمان جهان خواهد شد.

وی گفت: ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال برنز رسید به نظرم کشتی او همراه با نوسان بود. شاید حریفش را دست کم گرفت، اما به نظرم تغییر رنگ مدال او نسبت به سال گذشته و امسال موضوعی است که باید به آن توجه کند. هیچ کشتی‌گیری در هیچ مسابقه‌ای نباید حریف‌اش را دست کم بگیرد.

اشکانی در مورد کسب مدال طلای سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم و رقابتش با گرایی برای حضور در المپیک عنوان کرد: وزن ۶۷ کیلوگرم هم از اوزان سخت است و دو کشتی‌گیر آسیایی هم هنوز موفق به کسب سهمیه در این وزن نشدند. آن‌ها هم به این مسابقات آمده بودند تا خودشان را محک بزنند. به نظرم نیاز است برای کسی که قهرمان آسیا شده برنامه‌ریزی کنند. در کنار اسماعیلی قهرمان المپیک و جهان را داریم و بهتر است کادر فنی برای این دو نفر مسابقه رودررو یا اعزام به یک تورنمنت بین‌المللی در نظر بگیرد. نباید کشتی‌گیری که در ابتدای راه قهرمانی است آسیب ببیند. او قطعاً در آینده حرف‌ها برای گفتن دارد و به نظرم باید به او میدان داد.

وی در مورد عملکرد سایر کشتی‌گیران خاطرنشان کرد: در وزن ۷۷ کیلوگرم عبدی نتوانست به مدال برسد، به نظرم ما نباید توقع زیادی از او داشته باشیم. او کشتی‌گیر جوان است که حریفان قدرتمندی داشت. هنوز برای انتخاب شدن باید بیشتر تلاش کند و به پختگی برسد. سه کشتی‌گیری که به لحاظ فنی از عبدی بالاتر هستند در این وزن حضور دارند و به نظرم باید یک برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد تا بتوانیم به این وزن به سهمیه برسیم. در این وزن مختاری را داریم که متأسفانه در مسابقات جام وهبی امره دچار حاشیه شد، اما به اعتقاد من نباید او را تنبیه کنیم چرا که مختاری به خاطر منافع شخصی دست به چنین اقدامی نزد. این سه کشتی‌گیر باید در مسابقات محک بخورند و بهترین تصمیم گرفته شود.

اشکانی گفت: رستمی هم در وزن ۷۲ موفق به کسب مدال نقره شد. او کشتی‌گیری است که در این چند سال خیلی مستمر کار کرد، شاید اگر هر کسی دیگری به جا او بود از ورزش قهرمانی دور می‌شد اما خوشبختانه او ادامه داد و ثمره آن را هم دید. به نظرم او با این شرایط عملکرد قابل قبولی داشت، البته یکی از ایرادهای او این است که فراموش می‌کند در چه میدانی کشتی می‌گیرد. به همین خاطر باید با تمرکز کار کند و خودباوری را در خودش تقویت کند.

وی خاطرنشان کرد: از کسب مدال گرمسیری خیلی خوشحال شدم. او از کشتی‌گیران قدیمی است، در طی این سال‌ها نوسانات زیادی داشت به خاطر تغییر قوانین و مصدومیت جا ماند از روحیه خود را از دست نداد و ادامه داد. به نظرم تلاش او باید دیده شود. کشتی‌گیران دیگری هم مثل ساروی و میرزازاده به مسابقات وزن داده بودند و یک تنه همه را شکست دادند.

کد خبر 6080984 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بازیگر ترکیه‌ای که حسن فتحی او را متحول کرد
  • دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد 
  • مهدوی: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اتفاقی بسیار مثبت است
  • «قد» کشتی ایران از آسیا بلندتر است/ تعیین تکلیف یک وزن با انتخابی
  • بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم
  • آرش رضاوند: به نظرم در هفته‌های آخر، بازی‌ها با VAR برگزار شود / فیلم
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • غروب آفتاب در دره زیبای شیرز لرستان
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود