Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم پور بعدازظهر پنجشنبه در سمینار بزرگ طراحی لرزه ای و اجرای اجزای غیرسازه ای معماری (وال پست ها) اظهارکرد: کمیته آموزشی و عمران سازمان زحمت زیادی کشیدند تا این دوره آموزشی به سرانجام برسد.

وی افزود: یکی از اساسی ترین برنامه های هیئت مدیره ارتقاء دانش فنی شاغلان و مهندسان است بنابراین برنامه های آموزشی در دستور کار ما قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم پور گفت: رویکرد ما به آموزش از افزایش بودجه این حوزه در سال جاری مشخص بوده و توجه ویژه به این بخش شده است.

وی بیان کرد: ارتقاء سطح کیفی آموزش و بالابردن تجارب مهندسان منجر به ارتقاء کیفیت ساختمان و صنعت ساختمان می شود.

ابراهیم پور اضافه کرد: ساختمان یک سرمایه ملی است و از اجزای اصلی سبد خانوار است که هزینه زیادی برای ساخت آن صرف می شود بنابراین کیفیت آن برای بهره بردار بسیار مهم است.

وی افزود: در ساختمان علاوه بر زیبایی و نما باید از سازه های استاندارد و محکم هم استفاده شود.

ابراهیم پور بیان کرد: آیین نامه ۲۸۰۰ ساختمان طی سال های متمادی بازنگری شده و ۶ ضمیمه دارد که بعد از زلزله کرمانشاه وال پست ها هم به آن اضافه شده است.

وی در پایان گفت که امیدواریم این دوره آموزشی برای همه پرفاید بوده و کلاس های باکیفیت دیگری هم برگزار شود.

کد خبر 4783444

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان نظام مهندسی ساختمان گلستان سازمان نظام مهندسی ساختمان بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف گرگان قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی قزوین ایلام بنزین شهرکرد بیرجند استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین برملا اظهار کرد: مسائل آموزشی باید ریشه‌ای‌تر تحلیل شوند و برنامه بلندمدت‌تری برای برون‌رفت از این وضعیت و رفع مشکلات انجام شود. این کار آغاز شده است، اما نیازمند کمک سایر دوستان هستیم.

وی افزود: یکی از مشکلات در این زمینه این است که در خوزستان در هدایت تحصیلی، شرایط خوبی نداشتیم و سهم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در انتها بود و در نتیجه، انتخاب رشته نادرست در نمرات امتحانات پایانی تاثیرگذار بود. تلاش برای رفع این مساله در حال انجام است و نتایج آن را خواهیم دید.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحلیل نمرات نوبت اول و شناسایی دانش‌آموزان لازم‌التوجه گفت: بر اساس این اطلاعات، کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه بر اساس دروس هدف تعیین‌شده در حال برگزاری است.

وی افزود: ۱۰ منطقه در استان خوزستان، بضاعت علمی و نیروی انسانی ضعیف‌تر دارند که برای بهبود وضعیت این مناطق، نیرو‌های سرگروه استان در حال برگزاری همایش‌های جمع‌بندی در این مناطق هستند.

برملا ادامه داد: همچنین روزانه دو سه وبینار آموزشی در مورد دروس هدف در کانال‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود تا آموزش در دورافتاده‌ترین نقاط توسط بهترین معلمان ارائه شود.

وی بیان کرد: از ظرفیت اپلیکیشن‌های آموزشی و تولید محتوا‌های آموزشی برای توانمندسازی معلمان توسط مولفان کتب درسی نیز استفاده شده است. در کنار آموزش، سنجش نیز در حال انجام است و آزمون‌ها از دروس هدف در سه پایه در حال برگزاری است و قرار است نتایج استخراج شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در ایام نوروز ۹ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های مطالعاتی شرکت کردند، گفت: بعد از کنکور، این پایگاه‌ها دوباره فعال می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های درس تصریح کرد: پیش از این، بدعت تعطیلی کلاس‌ها را داشتیم. با نظارت‌های انجام‌شده فعالیت‌های آموزشی تا روز آخر استمرار خواهد داشت.

برملا با اشاره به تلاش برای بهبود رتبه علمی خوزستان بین دیگر استان‌ها گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال حتما رتبه علمی خوزستان ارتقا می‌یابد.

دیگر خبرها

  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • راهنمای انتخاب ایزوگام در دلیجان: همه چیزی که باید بدانید
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • تاکید بر اجرای مقررات ملی ساختمان در کیش