Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@09:44:55 GMT

دستگیری ۹ نفر در شیراز

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۴۱۱۲

دستگیری ۹ نفر در شیراز

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی ناآرامی ها و اغتشاشات آبان ماه سال جاری در سطح استان و به ویژه شهر شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روزهای اخیر، 9 نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه که ناآرامی‌ها و اغتشاشات را هدایت می کردند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گفت: افراد دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ارتباط با شبکه های معاند و بیگانه اعتراف کردند. متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت پلیس فارس، وی گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت در جامعه است و با افراد مخل نظم و امنیت عمومی قاطع و قانونی برخورد می کند.

پیش از این نیز فرمانده انتظامی استان فارس، در دو مرحله از دستگیری 17 نفر عوامل اصلی ناآرامی‌های هفته گذشته شیراز خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان فارس شیراز اعتراض به گرانی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ موسی بهاری گفت: در پی وصول خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق  به شناسایی متهم شده و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ، تاکید کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده اند می توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه نمایند.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد