Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۰۰ واحد مسکن مددجویی که با همکاری و مشارکت کمیته امداد و استانداری بوشهر ساخته شد با حضور رئیس کمیته امداد و رئیس برنامه و بودجه کشور به مددجویان تحت حمایت بوشهری واگذار می شود.

«احمد لطفی» روز پنجشنبه (7 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر،با اشاره به سفر سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به استان بوشهراظهار داشت: این سفر با هدف واگذاری ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی و کلنگ زنی ساخت ۷۲ واحد مسکن ایتام تحت حمایت در استان و همچنین بررسی مشکلات و نحوه خدمات رسانی به مددجویان تحت حمایت به استان بوشهر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر ادامه داد: در این سفر که همزمان شد با سفر محمد باقر نوبخت رئیس برنامه و بودجه کشور به استان، ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی که با همکاری و مشارکت استانداری و کمیته امداد ساخته شد با حضور این دو مسئول به شکل ویدئو کنفرانس تحویل مددجویان در سراسر استان می شود.

 

وی افزود: رئیس کمیته امداد در این سفر علاوه بر واگذاری مسکن مددجویی و کلنگ زنی ۷۲ واحد مسکن ایتام، با تعدادی از خانواده های تحت حمایت و نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد کرد.

 

تفاهم نامه ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد میان استانداری بوشهر و کمیته امداد در سال گذشته بسته شد که هم اکنون ۵۰۰ واحد آن آماده تحویل شد و ۵۰۰ واحد دیگر تا پایان امسال تکمیل و واگذار می شود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج هفته بسیج مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن اغتشاشات اخیر در کشور فهما مساجد اغتشاشات ساخت مسکن مددجویی افتتاح مسکن مددجویی مسکن مددجویی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از افتتاح و تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان خبر داد و گفت: برای هر واحد مسکونی ضمن پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض ۲۰۰ میلیون تومان وام تخصیص یافت. - اخبار استانها -

عباس روشن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربه ساخت و تحویل مسکن مددجویان روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش و همکاری خیرین و نهادهای مختلف 606 واحد مسکونی در روستاها ساخته و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه برای هر واحد مسکونی وام کم‌بهره و کمک بلاعوض پرداخت شده است، گفت: برای هر مددجو در تحویل واحد مسکونی تسهیلات 200 میلیون تومانی و کمک بلاعوض 150 میلیون تومانی پرداخت شده است. در مجموع برای 606 واحد مسکونی یاد شده بیش از 121 میلیارد تومان وام و 90 میلیارد تومان کمک بلاعوض تخصیص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر هزینه هر واحد مسکونی را 350 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: مسکن از دغدغه‌های اصلی نیازمندان و مددجویان است که نهاد‌های انقلاب به ویژه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در ساخت و تحویل مسکن به جامعه هدف همکاری قابل توجهی دارند.

وی کمک‌های خیرین و مردم نیکوکار در ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را مهم دانست و مورد تحسین قرار داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی واحدهای مسکونی مددجویان با همکاری نهادهای یاد شده در قالب انعقاد تفاهم‌نامه و خیرین ساخته و تحویل می‌شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام