Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،کریم یاوری، مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیست‌و‌یکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل گفت: هم‌اکنون تعداد ۱۴۶ هزار نفر کارگر در بنگاه‌های اقتصادی در سطح کشور مشغول به کار هستند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یک نهاد حمایتی در جهت حل مشکلات قطعا پای کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: صیانت از نیروی کار با طیف وسیعی از خدمات و وظایف در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویژه دنبال می‌شود.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در قانون کار نیز صیانت از نیروی کار بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گذاشته شده است، بیان کرد: حمایت از پایداری مشاغل و حفظ اشتغال در بنگاه‌های اقتصادی رویکرد و هدف اصلی ما در این وزارت است.

یاوری تصریح کرد: تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اولین اقدام این وزارت در راستای کمک به واحد‌های تولیدی و حفظ اشتغال بود که در سال ۹۵ با پیوست قانونی عملیاتی شد.

او ادامه داد: مشکلات اقتصادی واحد‌های تولیدی فقط مختص یک دستگاه خاص نیست و تمامی نهاد‌های دولتی و حاکمیتی در گره گشایی مشکلات حوزه اقتصاد دخیل هستند.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: از اول سال تاکنون مبلغ ۹ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جهت حمایت از بنگاه‌های اقتصادی در اختیار آن‌ها گذاشته شده است.

یاوری افزود: پرداخت بیمه بیکاری در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری بسیار کم بوده که این امر نشان از استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توان جهت جلوگیری از بیکاری کارگران است.

او گفت: کسب رتبه اول استان اردبیل در حوزه حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری بر اساس ارزیابی شش ماهه نشأت گرفته از تدابیر مؤثر و دور اندیشی مسؤولان استانی در گره گشایی مشکلات واحد‌های اقتصادی است.

انتهای پیام/ح

پرداخت بیمه بیکاری در استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال بنگاه های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میثم مداحی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان ضمن قدردانی از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: هیئت استان اصفهان حدود دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و خوشبختانه امروز هیئت تعیین تکلیف شد.

وی افزود: مجمع امروز که در انتخابات حاضر بود، پشتوانه بسیار خوبی برای هیئت محسوب می‌شود و همین جا اعلام می‌کنم که ما نیز که همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود.

نشست رئیس فدراسیون ورزش کارگری با کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامیجواد رمضی باز هم رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خطاب به کاندیداهای مجمع گفت: امروز دیگر رقابت تمام شده و باید رفاقت جایگزین رقابت شود؛ همه کسانی که کاندید شدند، ظرفیت بزرگی دارند و خواهشمندیم که از این ظرفیت در راستای گسترش و اعتلای ورزش کارگری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ورزش کارگری اصفهان در گذشته حرف‌های زیادی در سطح کشور داشت و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر