Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:07:54 GMT

طرح ملی تلاوت در کاشان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۴۲۹۱

طرح ملی تلاوت در کاشان برگزار می‌شود

رئیس اداره ارشاد کاشان از برگزاری طرح ملی تلاوت در این شهرستان خبر داد. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، میثم نمکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در کاشان آغاز شده است اظهار داشت: ثبت نام در این دوره از 15 آبان آغاز شده و تا 15 آذر ادامه دارد و علاقه‌مندان برای ثبت نام به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

quranedu.ir مراجعه کنند.

وی ضمن اشاره به رشته های این دوره از مسابقات افزود: شرکت‌کنندگان می توانند در 16 رشته شامل دو رشته در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، دو رشته در گروه معارف اهل بیت(ع)، 10 رشته در گروه حفظ قرآن کریم و دو رشته در گروه آموزش‌های الکترونیک شرکت کنند.

آغاز ثبت‌نام هشتمین دوره "طرح ملی تلاوت" / دختران هم شرکت می‌کنندتلاوت مورد پسند رهبر انقلاب از قاسم مقدمیتأثیر تلاوت قرآن در استجابت دعا در کلام امام‌حسن مجتبی (ع)

رئیس اداره ارشاد کاشان با بیان اینکه هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کاشان در رشته‌های الکترونیکی 25 و 26 دی‌ماه برگزار می‌شود عنوان کرد: داوطلبان در رشته‌های کتبی نیز سوم  بهمن ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ضمن اشاره به برپایی طرح ملی تلاوت در کاشان خبر داد گفت: در این طرح که با همکاری دفتر نماینده آستان قدس رضوی در کاشان برگزار میشود، دانش آموزان چهار سبک از قاریان مطرح را فرا گرفته و سپس از آنان آزمون گرفته می شود و تا 20 آذر می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی«تلاوت شباب الرضا(ع)» درباره این دوره‌ گفت: صنعت برق استان اصفهان از 11 تا ۱۵ اردیبهشت ماه میزبان این دوره از طرح ملی تلاوت است.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء قاریان جوان و توانمند کردن آنها برای تدریس در دوره‌های آموزی طرح ملی تلاوت عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان حاضر در این دوره آموزشی را ۵۰ نفر از نخبگان قرآنی تشکیل می‌دهند که از آغاز برگزاری طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع)» در دوره‌های مختلف آن حضور داشته‌اند.

مقدم کیا ادامه داد: این نخبگان قرآنی بالای 18 سال سن دارند و از ۷ استان کشور فراخوانده شدند و قرار است به مدت ۳ روز در اصفهان آموزش ببینند.

دبیر طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع) اظهار کرد: در این دوره‌ها دروسی چون فنون تدریس، آشنایی با روانشناسی تدریس، سواد رسانه، نرم‌افزار‌های تولید محتوای مجازی طرح ملی تلاوت، نحوه تدریس و کتاب‌ها و محتوا‌های آموزشی به قاریان جوان آموزش داده می‌شود.

مقدم‌کیا از برگزاری «دوره اقراء» برای قاریان جوان طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) خبر داد و گفت: این دوره با حضور مهدی حسنی استاد قرآن کشورمان برگزار و در پایان مدرک اقراء به آنها اعطا می‌شود.

وی در پایان گفت: برای همکاری این ۵۰ نفر با طرح ملی تلاوت تلاوت شباب الرضا(ع) برنامه‌ریزی گسترده‌ای داریم که بزودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مقدم کیا با بیان اینکه طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع) از سال 1391 با حمایت معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی آغاز به کار کرده و با هدف شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی هر ساله پذیرای نوجوانان سراسر کشور است، اعلام کرد: در طول یک دهه فعالیت این طرح، پنج هزار نوجوان نخبه قرآنی شناسایی شده‌اند و در سه پایه حفظ، مفاهیم و تلاوت از آموزش های لازم برخوردار شده‌اند و یا به سطوح بالاتر ارتقا یافته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان