Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص تشکیل دولت در این کشور و تعیین نخست وزیر سخنانی را مطرح کرد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: بازی با زمان و اعمال فشار در خصوص تشکیل دولت در لبنان قابل قبول نیست بنابراین باید طرحی برای نهایی کردن گزینه تصدی پست نخست وزیری ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نگاهی به آخرین تحولات لبنان پس از اعتراضات

وی افزود: نباید وقت را از دست داد چرا که خسارت زیادی به مردم و اقتصاد کشور وارد می آید. خواسته های مردم مشروع است اما ایجاد اخلال در روند زندگی مردم نادرست است.

نعیم قاسم تصریح کرد: ما از نیروهای امنیتی و ارتش می خواهیم به وظایف خود در قبال تأمین امنیت مردم و راه ها عمل کنند. حزب الله لبنان برای خاموش کردن نطفه فتنه های مذهبی، طایفه ای و منطقه ای تلاش کرده و می کند.

وی خواهان شناسایی و محاکمه کسانی شد که به صورت پنهانی فتنه انگیزی می کنند.

قاسم تصریح کرد: موضع ما مشخص است ما از اعتراضات مسالمت آمیز حمایت می کنیم اما در هیچ اقدام تحریک آمیز و آشوب برانگیزی مشارکت نمی کنیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین حزب الله لبنان لبنان تحولات لبنان دبیرکل حزب الله لبنان انتخابات لبنان شیخ نعیم قاسم نعیم قاسم مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است

نزدیک به ۷ ماه از جنگ غزه می‌گذرد. طی این مدت رژیم صهیونیستی بیش از ۳۴ هزار غیرنظامی را به کام مرگ کشانده و بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های این باریکه را نابود کرده است. گرچه مقامات غربی در ابتدا به طور تمام قد در کنار رژیم صهیونیستی در توحش علیه فلسطینیان ایستاده بودند، اما با گذشت زمان و تشدید بحران بشردوستانه در غزه، کم کم شاهد بلند شدن صدا‌هایی برای توقف درگیری‌ها هستیم. 

به گزارش الجزیره، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه امروز (دوشنبه) طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار استقرار آتش بس فوری و پایدار در نوار غزه شد. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی دفتر ریاست جمهوری فرانسه، مکرون در این گفتگوی تلفنی از تمایل پاریس برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه خبر داد و با همدردی با اسراییل پیرامون مشکلاتش در منطقه تاکید کرد: ما خواستار مقابله با تلاش‌های ایران به منظور بی ثباتی در منطقه هستیم. 

رئیس جمهور فرانسه با اشاره به بحران بشردوستانه موجود در غزه، خواستار استقرار آتش بس فوری و پایدار در این باریکه به منظور ورود کمک‌های بشردوستانه و نیز آزادی اسرای صهیونیست شد. 

مکرون در پایان از تلاش پاریس به منظور کاهش تنش‌ها میان اسراییل و لبنان در مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد. 

فرانسه پس از جنگ جهانی اول و بر پایه معاهده سایکس – پیکو، طی توافق با انگلیس، لبنان را به استعمار خود در آورد. مقامات پاریس اکنون نیز با تفکر قیمومیتی که درباره لبنان دارند، به طور پیوسته در حال مداخله در امور داخلی این کشور هستند؛ غافل از آنکه مقامات حزب الله بار‌ها تاکید کرده اند منافع ملی لبنان خط قرمز این گروه است و زیر بار فشار هیچ طرف خارجی به منظور اعطای امتیاز به صهیونیست‌ها نخواهند رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • (عکس) دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • انتقاد معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • ایران آماده جنگ است اگر... | انتقاد تند معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • اجرای موفقیت آمیز طرح بورسیه صنعتی دانشجویان در استان یزد