Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:18:10 GMT

شهرک رشدیه تبریز به خیابان ولی امر متصل شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۴۵۳۲

شهرک رشدیه تبریز به خیابان ولی امر متصل شد

به گزارش خبرنگار مهر، کریم صادق زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر عصر امروز پنج شنبه در آیین بهره برداری از این پروژه گفت : برگزاری مراسم ساده وبدون تشریفات خاص برای افتتاح طرح های عمرانی با۲۶۰ میلیارد ریال هزینه قابل تقدیر است که امیدوارم به الگویی در شهر تبریز تبدیل شود.

وی در ادامه افزود : شهرداری منطقه ۵ در اجرای طرح های بزرگ وتاثیر گذارموفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای مسیرگشایی ها را عامل رونق بخشیدن به اقتصاد محلات دانست و افزود : مسیر گشایی خیابان طبیعت که شهرک رشدیه را به ولی امر متصل نموده باعث کاهش ترافیک در این دو شهرک می شود.

همچنین میرعلی اصغر نساج شهردار منطقه ۵ تبریز در این مراسم گفت : برای این مسیرگشایی ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.  

وی همچنین اظهار داشت :  با احداث این خیابان کوی ولی امر و شهرک رشدیه به همدیگرمتصل شده اند.

شهردار منطقه ۵ همچنین اظهار داشت : مسیرگشایی ۲۴ خیابان طبیعت با ۶۰۰ مترطول و ۳۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح شده است.

گفتنی است همزمان با این پروژه مسیر گشایی ۲۴ متری شهدای بارنج وطرح های خدمات محله ای نیز جمعا با ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح وبه بهره برداری رسیدند.

کد خبر 4783504

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تبریز تبریز شورای شهر تبریز بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف گرگان قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی قزوین ایلام بنزین شهرکرد بیرجند استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد

فیروز شکوری مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال از سوی امور مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت و چهار هزار میلیارد ریال نیز بابت یک درصد بهداشت به خزانه واریز شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان درآمد مالیاتی را منبعی پایدار و سالم برای تامین هزینه ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر این موارد، مالیات، کارکرد تنظیم‌گری در بازار را نیز دارد.

شکوری با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت سیزدهم تمرکز جدی بر مالیات است،‌گفت: در این راستا تلاش دولت ایجاد یک نظام مالیاتی موفق و عادلانه است تا این مهم در رفاه عمومی و عمران و آبادانی کشور تاثیرگذار باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان به لزوم نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی تاکید کرد و افزود: وقتی پرداخت مالیات در جامعه نهادینه شود، پاسخگویی نهادهای اجرایی نیز در خصوص هزینه کرد منابع افزایش می یابد.

شکوری اظهار کرد: هزینه کرد مالیات در عمران و آبادانی شهرها و روستاها موجب فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب مردم به پرداخت به موقع مالیات می شود.

وی گفت: بیش از ۹۵ درصد از درآمدهای استان از طریق مالیات تامین می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است