Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:09:46 GMT

موج جدید آلودگی هوا در راه تهران

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۵۲۴۷

مدیرکل سابق پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ایجاد موج جدید آلودگی هوا در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه،رئیس مرکز ملی خشکسالی در رابطه با تغییر ناگهانی هوا و بارش باران و برف طی روزهای آینده در تهران گفت: تغییر دمای چندانی طی دو سه روز آینده در تهران نداریم و تقریبا دما در کمینه 5 درجه و بیشینه 12در جه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی روزهای آینده تقریبا بارندگی در تهران نداریم. هوا کمابیش به صورت نیمه ابری است. امشب و فردا به صورت جزئی بارندگی در شمال شهر می تواند رخ بدهد. اما تا سه شنبه بارندگی نخواهیم داشت.

وظیفه در رابطه با بحث آلودگی هوا در پایتخت گفت: آلودگی هوا کمابیش از فردا ضعیف می شود و شنبه وزش باد خواهیم داشت و یکشنبه دوباره هوایی آلوده را تجربه خواهیم کرد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان اظهار کرد: تا روز سه شنبه که پیش بینی بارندگی را داریم آلودگی هوا تداوم خواهد داشت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود

مهدی یزدان‌پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی درباره تعطیلی دو روز در هفته در کشور گفت: این‌گونه نیست که دو روز تعطیلی در لایحه دولت پیش بینی شده باشد.

وی اظهار کرد: دولت خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده است و مراکز نظامی، انتظامی، امنیتی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌ها که در شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه فعالیت دارند ساعت کاری‌شان مثل قبل است.

معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: در روز پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نخواهد بود مثل همین چیزی که الان است بنابراین بازار و شرکت‌های خصوصی در روزهای پنج‌شنبه می‌توانند فعالیت داشته باشند و به خدمت‌رسانی به مردم فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: طبق قانون اساسی روز تعطیل رسمی در کشور جمعه است و پنج‌شنبه تعطیل نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • وضعیت هوای تهران در آخرین روز فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده