Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در آخرین بازی از تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی (کافا) تیم ملی فوتبال دختران زیر ۲۳ سال ایران مقابل افغانستان قرار گرفت و با برتری ۷ بر صفر نایب قهرمان شد.

ازبکستان نیز با پنج پیروزی قهرمان شد.

هاجر دباغی با ۸ گل زده از ایران عنوان خانم گل این مسابقات را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در کافا با چهار پیروزی مقابل تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان و یک شکست مقابل ازبکستان دوم شد.

بیشتر بخوانید: پیروزی پُر گل تیم ملی فوتبال بانوان مقابل ترکمنستان

هاجر دباغی، مرضیه فیضی، گلنوش خسروی، هلیا پیلتن، غزاله بنی طالبی، فاطمه شبان، فاطمه امیری، فاطمه مخدومی، فاطمه قاسمی، زهرا خواجوی، ثنا صادقی، رقیه جلال نسب، نگین زندی، هانیه خداپرستی، فاطمه گرایلی، عارفه کاظمی، ملیکا متولی، فاطمه امینه برازجانی، زهرا معصومی و سمیرا رستمی بازیکنان ایران در این تورنمنت هستند. هدایت تیم ایران را مریم آزمون برعهده دارد.

این مسابقات با حضور تیم‌های تاجیکستان، ازبکستان، ایران، افغانستان، قرقیزستان و ترکمنستان به میزبانی تاجیکستان برگزار شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال بانوان ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، سعید اسماعیلی موفق شد با پیروزی مقابل کشتی‌گیری از قرقیزستان، به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابد.

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه فینال این وزن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر «بیشکیف» نماینده کشور میزبان به پیروزی رسیده و نخستین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

او پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی‌لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • استارت تیم منتخب هاکی روی یخ ایران با پیروزی
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد