Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از دیدار برابر سایپا اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های این فصل خود را انجام داد و به جرات می‌توان گفت که تیم سایپا در نیمه اول به مراتب از ما بهتر بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وقتی در بین نیمه به رختکن رفتم دیدم تمام بازیکنان از نوع بازیشان ناراحت بودند و با صحبت‌هایی که با آن‌ها انجام دادیم خدا را شکر موفق شدیم در نیمه دوم با یک بازی خوب و حساب شده به برتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تصریح کرد: مربیان تیم ملی فوتبال ایران به خصوص ویلموتس باید چند نفر از بازیکنان ما را به تیم ملی دعوت کند. به خصوص حامد لک که در بازی امروز چند مرتبه دروازه تیم ما را نجات داد. همچنین احمد زنده روح که امروز موفق شد تک گل ما را به ثمر برساند یک بازیکن بسیار خوب و با تعصبی است که می‌تواند به تیم ملی بسیار کمک کند. وقتی بازیکن ساعت ۸ صبح در سر تمرین حاضر می‌شود نشان می‌دهد که می‌خواهد پیشرفت کند و به فکر آینده خودش است و می‌خواهد که به آرزو‌هایی که دارد برسد و جا دارد دوباره از حامد لک بازیکن خوب تیمم تشکر کنم و امیدوارم در بازی‌های بعد هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. تیم ما در این فصل در فاز دفاعی بسیار خوب کار کرده و ما تمرینات خوبی را با تیم برگزار کرده ایم و امیدوارم که بتوانیم در هفته‌های بعد خود را به بالای جدول برسانیم.

بیشتر بخوانید: ماشین‌سازی‌ یک - سایپا صفر/ شاگردان صادقی از تبریز دست خالی بازگشتند

خطیبی درباره شرایط داوری این بازی هم بیان داشت: من نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اگر بازی را امروز دیده باشید می‌بینید که در بازی امروز داور بیشتر به ضرر ما سوت زد، اما به نظر من در دیدار امروز داور بازی عملکرد خوبی داشت و موفق شد بازی را به خوبی کنترل کند و نمره خوبی را در این بازی گرفت.

او درباره وضعیت مصدومیت مسیح زاهدی بازیکن این تیم که با تعویض اجباری از زمین بازی خارج شد گفت: مسیح در بازی‌های گذشته با وجود آن که مصدوم بود برای ما بسیار خوب کار کرد و در بازی امروز هم با ضربه‌ای که بهش برخورد کرد به ما اعلام کرد که نمی‌تواند بازی کند و به همین دلیل ما مجبور شدیم که او را با فرید بهزادی در دیدار امروز به خوبی کار کرد و من از عملکرد او در این بازی راضی هستم. من امروز از تمام باریکنانم تشکر می‌کنم در تیم ما بازیکنان با یکدیگر همدل هستند و حتی آن باریکنانی که در نیمکت حضور دارند و بازی نمی‌کنند شما دیدید که وقتی ما به گل دست پیدا کردیم چگونه خوشحال شدند و این نشان می‌دهند که در تیم ما دوستی و همدلی موج می‌زند و من امیدوارم که بتوانیم بهترین عملکرد خود را در رقابت‌های لیگ برتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/

صحبت های خطیبی در نشست خبری پس از دیدار با سایپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال طبیعت تهران به عنوان آخرین تیم، راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران شد.

به گزارش ایسنا، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (یک‌شنبه - دوم اردیبهشت ۱۴۰۲) تیم طبیعت تهران موفق شد با پیروزی مقابل نفت آبادان، به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

در این دیدار که به میزبانی تیم طبیعت تهران و در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد، شاگردان مهران شاهین‌طبع موفق شدند با نتیجه ۸۱ - ۷۵ شاگردان حماد سامری در نفت را شکست داده و ۳ - ۲ سری را به سود خود پایان دهند.

به این ترتیب حامد حدادی و یارانش به واسطه شکست ۳ - ۲، نتوانستند راهی دور بعد مسابقات شوند و اسطوره بسکتبال ایران که پس از سال‌ها به لیگ ایران برگشته بود، در رساندن تیم شهر خود به مرحله نیمه‌نهایی ناکام ماند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۲۲ - ۲۰ طبیعت تهران

کوارتر دوم: ۲۵ - ۱۹ طبیعت تهران

کوارتر سوم: ۱۵ - ۱۳ طبیعت تهران

کوارتر چهارم: ۱۹ - ۲۳ نفت آبادان 

در انتهای این دیدار، «جردن استیونس» ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران با کسب ۳۰ امتیاز، بهترین بازیکن زمین شد و نقش پررنگی در پیروزی تیم خود داشت و ستاره زمین شد.

طبیعت با این پیروزی، به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شد تا حریف تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان شود.

نخستین بازی ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران، ۸ اردیبهشت به میزبانی ذوب‌آهن در اصفهان برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حدادی ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا شد حامد حدادی: مربی اختصاصی می گیرم

دیگر خبرها

  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!
  • کریستنسن: یامال و کوبارسی ما را به سطح دیگری بردند؛ فصل آینده هم بازیکن بارسلونا خواهم‌بود