Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@16:33:31 GMT

بررسی و نقد مرسدس بنز اِی-کلاس مدل ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۵۷۳۷

‍‍‍‍‍‍

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: تابناک خبر های مرتبط

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مرسدس بنز خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت وزن وسایل در پرواز

پرداخت هزینه برای اضافه ‌بار یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از مسافران است. کم‌تر کسی دوست دارد که بابت حمل وسایلش با هواپیما هزینه اضافی بپردازد. بااین‌حال به دلیل قوانین حاکم بر ایرلاین‌های مختلف، افراد مجاز هستند که فقط مقدار مشخصی بار را با خود حمل کنند.

اگر میزان بار مسافران بیش‌تر از حد مجاز باشد باید هزینه‌ای اضافی به‌عنوان جریمه اضافه ‌بار بپردازند. این محدودیت‌ها در ایرلاین‌ها و کلاس‌های پروازی مختلف با هم متفاوت است. اگر بلیط هواپیما تهران استانبول را خریده‌اید و به‌زودی راهی سفر هستید؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید. ما در ادامه درباره محدودیت‌های موجود درباره وزن وسایل برای حمل با هواپیما بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

مقدار بار مجاز در ایرلاین‌های داخلی چقدر است؟

قوانین مربوط به محدودیت‌های حمل بار در ایرلاین‌های داخلی کم و بیش شبیه به یکدیگر است. برای مثال افرادی که بلیط هواپیما تهران استانبول ایرلاین‌های داخلی را خریده‌اند، اجازه حمل حداکثر 20 کیلوگرم بار را در کلاس اکونومی دارند. در پروازهای کلاس بیزینس نیز مسافران مجاز هستند که حداکثر 30 کیلوگرم بار را با خود حمل کنند.

این میزان بار در ایرلاین‌های مختلفی مانند کاسپین، تابان، زاگرس، آسمان، آتا، ایران ایر و کیش ایر ممکن است تفاوت‌هایی جزئی با یکدیگر داشته باشد. همچنین مقدار باری که شما در ایرلاین‌های داخلی می‌توانید با خودتان به داخل کابین ببرید، بین پنج تا هفت کیلوگرم است.

مقدار بار مجاز در ایرلاین‌های خارجی چقدر است؟

مقدار بار مجاز در ایرلاین‌های خارجی مختلف با یکدیگر متفاوت است. برای مثل شما در پروازهای شرکت لوفت هانزا می‌توانید حداکثر 23 کیلوگرم بار را در کلاس اکونومی و 32 کیلوگرم بار را در کلاس بیزینس با خود حمل کنید.

ترکیش ایر نیز که یکی از ایرلاین‌های فعال در خطوط هوایی تهران استانبول است به مسافران خود اجازه حمل 20 کیلوگرم بار در کلاس اکونومی و 30 کیلوگرم بار را در کلاس بیزینس می‌دهد. قبل از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول از سایت علی بابا می‌توانید اطلاعات مربوط به میزان بار مجاز هر کدام از پروازها را به‌طور دقیق ببینید. این اطلاعات در بخشی به نام قوانین بار به طور کامل نوشته شده است.

هزینه اضافه بار چگونه محاسبه می‌شود؟

محاسبه وزن چمدان‌هایتان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید قبل از پرواز انجام دهید. اگر وزن چمدان‌هایتان از میزان تعیین شده توسط ایرلاین بیش‌تر باشد، آن‌وقت مجبور خواهید شد که اضافه بار بپردازید. به‌طورکلی هزینه هر کیلوگرم اضافه بار معادل یک درصد از قیمت بلیط پروازتان است.

برای مثال اگر شما دو کیلو بار اضافی با خود همراه داشته باشید باید مبلغی معادل دو درصد از قیمت بلیط پروازتان را به‌عنوان جریمه اضافه بار بپردازید. آژانس‌های هواپیمایی که بلیط پروازتان را از آن‌ها خریده‌اید؛ اطلاعات دقیق‌تری درباره میزان هزینه اضافه بار در اختیار خواهند گذشت بااین‌حال در وب‌سایت ایرلاین‌های خارجی نیز اطلاعات کاملی در این‌باره وجود دارد.

قوانین مربوط به بار دستی در ایرلاین‌های مختلف چگونه است؟

 منظور از بار دستی وسایلی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که وسایل گران‌قیمت خود را به داخل کابین ببرند زیرا امکان آسیب‌دیدن آن‌ها در قسمت بار هواپیما وجود دارد. برای مثال لپ‌تاپ و دوربین عکاسی از جمله وسایلی هستند که اجازه دارید آن‌ها را با خودتان به داخل کابین ببرید.

قوانین مربوط به بار دستی در ایرلاین‌های داخلی و خارجی با هم بسیار متفاوت است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات مربوط به میزان بار مجاز را بخوانید و سپس برای خرید بلیط تصمیم بگیرید. اکثر ایرلاین‌ها به مسافران خود اجازه می‌دهند که حدود پنج تا هفت کیلو بار را با خود به داخل کابین ببرند.

البته به‌جز وزن، ابعاد این وسایل نیز مهم هستند. برای مثال ابعاد وسایل شما باید طول، عرض و ارتفاعی کم‌تر از ۵۶، ۴۵ و ۲۵ سانتی‌متر داشته باشند. همچنین بسیاری از ایرلاین‌ها به مسافران کلاس‌های پروازی بیزینس و فرست کلاس اجازه می‌دهند که حدود 15 کیلوگرم بار را به‌عنوان بار دستی با خود به داخل کابین ببرند.

حمل کدام وسایل در کابین هواپیما غیر مجاز است؟

همه وسایل شما قبل از ورود به هواپیما بررسی می‌شوند زیرا مسافران اجازه حمل برخی از وسایل به کابین هواپیما را ندارند. برای مثال شما نباید وسایل تیز و برنده مانند چاقو را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید. همچنین حمل وسایل ورزشی مانند بدمینتون یا چوب بیسبال و مواردی از این قبیل نیز ممنوع است.

اگر می‌خواهید وسایل ورزشی را با خود به سفر ببرید باید آن‌ها را به قسمت بار هواپیما تحویل دهید. از دیگر وسایل ممنوعه می‌توان به ابزارآلات مانند انبردست و پیچ ‌گوشتی، فندک، کبریت و سایر وسایل اشتعال‌زا، میوه، گوشت و برخی دیگر از مواد خوراکی اشاره کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱