Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@06:45:56 GMT

وزیر صنعت: قدرت خرید مردم کاهش یافته است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۵۷۹۸

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروزه به دلایل مختلفی قدرت خرید مردم کاهش یافته است و امسال استان‌های شمالی نقش کمرنگی در صادرات داشتند بنابراین این صادرات‌ها روابط استراتژیک کشور نبوده است چراکه با صادرات محصولات کشور رو به پیشرفت خواهد رفت.

رضا رحمانی عصر امروز در افتتاحیه فاز اول اتاق اصناف بابل، با بیان اینکه این شهرستان از گذشته تاکنون به عنوان یک شهر تجارتی کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: اتاق اصناف شهرستان‌ها در هر استانی باید بتوانند در کنترل قیمت‌ها نقش موثری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه روند تولید در این شهر به خوبی مدیریت می‌شود، تصریح کرد: در مدیریت کنترل قیمت بازار از اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها انتظار می‌رود، در جایگاه خود برخورد جدی با گرانفروشی کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت صادرات را یکی از راه‌های مبارزه با تورم دانست و گفت: صادرات هر کالای ایرانی، اشتغالی برای جوان ایرانی است بنابراین همه کشور‌ها با ایران علاقه روابط تجاری دارند چراکه کالای ایرانی در استاندارد‌های روز دنیا رسالت خود را به خوبی حفظ کرده است.

رحمانی یادآور شد: در کنار تجارت داخلی، تجارت خارجی هم باید تقویت شود چراکه محرک اقتصاد تولید هر کشور وابسته به صادرات آن است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم جوکر لایحه بودجه 99 محمود حجتی مارک ویلموتس استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال سید ابوالفضل میرمحمدی وزیر صنعت قدرت خرید صادرات فیلم جوکر لایحه بودجه 99 محمود حجتی مارک ویلموتس استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال سید ابوالفضل میرمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت گمرکات خوزستان در تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بهروز قره‌بیگی گفت: میزان تجارت در ایام نوروز بستگی به فعالیت خود تجار و بازرگانان دارد و هیچ محدودیتی در مرز‌ها برای تجارت وجود ندارد.
نیرو‌های مستقر در گمرکات مرز‌های کشیک بندی هستند تا بازرگانان برای تجارت با مشکلی روبرو نشوند.
ناظر گمرکات خوزستان ادامه داد: البته در این مدت به دلیل محدودیت‌های ترافیکی و جاده‌ای برای خودرو‌های سنگین بازرگانان کمتر به مرز‌های مراجعه می‌کنند.
با توجه به تمهیدات دیده شده بازرگانان و تجار هیچ مشکل و محدودیتی در ایام نوروز برای صادرات و یا واردات ندارند.
بر اساس اعلام گمرک خوزستان، در ۱۱ ماهه سال گذشته پنج میلیارد و ۸۵ میلیون دلار صادرات غیرنفتی از استان انجام شد
در خوزستان ۲ مرز خاکی و هفت بندر تجاری برای امر صادرات و واردات استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم تشکیل شد
  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • فعالیت گمرکات خوزستان در تعطیلات نوروز
  • تناقض آشکار ترکیه در ادامه تجارت با رژیم اسراییل
  • منشاء ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی است
  • صادرات بیش از ۱۳۶ هزار تن تخم مرغ در سال گذشته
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • پشت پرده تراز منفی تجارت ایران در ۱۴۰۲
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد