Web Analytics Made Easy - Statcounter

 گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ ارسلان زارع روز پنجشنبه درهمایش هیات های نظارت گیلان بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رشت اظهار داشت: مردم ایران از ملت‌های پیشرو در مشارکت  سیاسی بین کشورهای آسیایی بوده‌اند، به طوری که با همه‌ استبدادگری قاجارها ، موفق به استقرار مشروطه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه انتخابات باشکوه و رقابتی ، نمایش قدرت کشور و نظام است، تصریح کرد:  باور قلبی دارم  که نظام اسلامی ایران بر اراده مردم استوار است و همین اتکا به مردم، زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی شده است

وی با تاکید بر اینکه گیلانی ها  در عرصه مشروطه به شایستگی نقش آفرینی کردند،  افزود: تجربه مشارکت موثر مردم در انتخابات مجلس در تاریخ ایران ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی گواه این موضوع است.

استاندار گیلان ادامه داد: مخالفان و معاندان ملت عزتمند ایران و نظام مقتدر جمهوری اسلامی به میزان تأثیر اعتماد عمومی و مشارکت مردم در حاکمیت و نقش آنان در استمرار سربلندی ملت و نظام  به خوبی مطلع هستند و  با برنامه‌ریزی هدفمند ، می کوشند مشارکت در این عرصه کم شود.

وی با بیان اینکه راه حل مواجهه و نا امیدی دشمنان‌ ، حفظ و تقویت وحدت و انسجام داخلی است ، اظهار داشت: می‌بایست زمینه حفظ آرامش و افزایش نشاط سیاسی در جامعه بیشتر فراهم شود تا امید آحاد مردم در برگزاری انتخاباتی سالم و البته در بستری امن بالا رود.

 زارع تصریح کرد: انتخابات باشکوه و رقابتی ، ضمن اینکه یک امر سیاسی و مربوط به تعیین سرنوشت مردم در اداره امور به شمار می‌رود ، نمایش قدرت کشور و نظام در عرصه‌های گوناگون است.

نماینده عالی دولت در گیلان در مسیر اجرای قانون ، حرکت در راه انقلاب و منافع مردم تأکید و تصریح کرد: سلامت ، امنیت ، مشارکت و رقابت چهار رکن مهم در انتخابات است.

وی با اشاره به این که برای تحقق هدف مهم سلامت انتخابات ، هیأت نظارت و ناظران می‌توانند مؤثر باشند اظهار داشت: همکاری و تعامل خوب و مستمر بخش‌های اجرایی و نظارت جهت اجرای قانون با رعایت اصل بی‌طرفی از سوی تمامی دست‌اندرکاران و رفتارهای هیأت‌های اجرایی و نظارت مؤلفه‌ای مهم برای اعتماد عمومی و افزایش مشارکت در انتخابات است.

 استان گیلان با افزون بر ۱۴ هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر و ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و۱۳ نماینده در خانه ملت است و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها استانداری گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟