Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@14:34:58 GMT

انتقام جویی از همکار با آتش‌سوزی عمدی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۵۹۳۰

انتقام جویی از همکار با آتش‌سوزی عمدی

معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که برای انتقام جوئی از همکار خودروی وی را به آتش کشانده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، در تاریخ پانزدهم شهریور ماه امسال گزارشی از وقوع یک مورد آتش سوزی عمدی خودرو از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰به کلانتری ۱۰۱تجریش اعلام شد و گشت کلانتری به محل مراجعه و مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام در حال سوختن است و یک گالن بنزین نیم سوخته نیز در محل رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با حضور شاکی و ثبت شکایت اولیه، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره ۱۶پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مالک خودرو که زنی جوان و در یک دفتر مشاور املاک مشغول به‌کار بود با حضور در مقر پلیس به ماموران گفت: حوالی ساعت ۹صبح با صدای انفجاری از خواب بیدار و متوجه شدم که خودرویم در حال سوختن است.

بیشتر بخوانید: کارگران نانوایی سارق از آب در آمدند انهدام باند سارقان منزل در پایتخت دستگیری ۴ نوجوان جیب‌بر حرفه‌ای متروی پایتخت

شاکی نیز در تحقیقات اولیه اعلام کرد که  با فردی دارای خصومت نیست و به همین دلیل در گام اول تحقیقات پلیسی نشانه‌ای از متهم به دست نیامد. از سوی دیگر تحقیقات پلیسی نشان می‌داد فردی از خودرو پراید سفید رنگ که ظاهرا متعلق به یکی از شرکتهای حمل و نقل اینترنتی بود، پیاده شده و پس از آتش زدن خودرو با همان پراید سفید رنگ از محل دور شده است. در همین راستا نیز از راننده تاکسی اینترنتی دعوت و مشخص شد فرد آتش افروز یکی از همکاران سابق شاکی است. 

با کسب این اطلاعات و با دستور مقام قضایی متهم  که مردی ۴۳ ساله بود، در تاریخ پنجم آذر ماه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد که در جریان بازجویی‌ها ابتدا منکر جرم خود شد اما با مشاهده ادله و شواهد موجود اعتراف کرد و گفت: به تازگی از همسرم جدا شدهام و به دلیل مصرف داروهای اعصاب اوضاع روحی خوبی ندارم. در محل کارم حس می کردم شاکی در معاملات من مداخله می‌کند و به همین دلیل از او کینه داشته و دنبال فرصتی بودم تا حالش را جا بیاورم. مدتی بعد به ذهنم رسید که با آتش زدن خودرواش از او انتقام بگیرم و در روز حادثه با تهیه یک گالن چهار لیتری بنزین و با استفاده از تاکسی اینترنتی به در منزل شاکی رفته و پس از آتش زدن خودرو با همان تاکسی به منزل خود برگشتم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که با تکمیل پرونده متهم، این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین اخبار حوادث حوادث آتش سوزی آتش نشانی آتش زدن مقام قضایی مشرق پليس آگاهي تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد

 

به گزارش تابناک، سرهنگ  فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستاهای فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد 2 برادر که در مناطق کوهستانی بوده‌اند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود آغاز کردند.

آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ کدخدامنشی و میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

دیگر خبرها

  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؛ خوشحالی ژابی آلونسو و کادر فنی لورکوزن از تقابل با رم / عکس
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد؛ زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر