Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@19:46:43 GMT

عکس/ سلفی زیبای همسران دو ستاره محبوب فوتبال

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۶۰۹۹

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جورجینا و آلیس از فرصت رویارویی یوونتوس و اتلتیکو مادرید در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا استفاده کردند و اوقات خوشی را در کنار هم در ورزشگاه تورین سپری کردند. یوونتوس توانست با پیروزی یک بر صفر مقابل اتلتیکو صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را نهایی کند و کار صعود اتلتیکو به هفته پایانی کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جورجینا رودریگز و آلیس کمپلو تصاویری کنار همدیگر در ورزشگاه آلیانس منتشر کرده اند. هر دوی آنها لباس هایی تیره به تن دارند.. البته این اولین باری نیست که زوج های رونالدو و موراتا از طریق شبکه های اجتماعی رابطه خوبشان با همدیگر را نشان می دهند. این دو بارها برای همدیگر در اینستاگرام، پیام گذاشته اند و در ماه فوریه ، همسر مهاجم اتلتیکو یک ادکلن و دسته گل رز سفید را به عنوان هدیه برای جورجینا فرستاد. 

 

 

البته سه شنبه شب برای رونالدو و موراتا چندان خوش یمن نبود چرا که هیچ کدام از آنها نتوانستند گلزنی کنند و شب چندان خوبی را پشت سر نگذاشتند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: موراتا عکس سلفی كريستيانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست

سرمربی نامدار ایتالیایی سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال را معرفی کرد.

طرفداری | از نظر فابیو کاپلو، مسی، مارادونا و پله سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال هستند.

مراسم جایزه لوریوس شب گذشته در کاخ سیبلس شهر مادرید با حضور چهره‌های سرشناسی برگزار شد. فابیو کاپلو، سرمربی نامدار ایتالیایی که تجربه هدایت باشگاه‌های بزرگی چون میلان، رئال مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد، در حاشیه این مراسم گفت:

در جام خوان گامپر، مسی را 20-25 دقیقه تماشا کردم و از رایکارد (سرمربی وقت بارسا) درخواست کردم او را به صورت قرضی به خدمت بگیرم. مسی یه نابغه بود. لامین یامال می‌تواند جای او را بگیرد؟ 

لامین یامال کیفیت بالا و استعداد جالب توجهی دارد، ولی یک نابغه مثل مسی، پله و مارادونا نخواهد شد. 

آیا کریستیانو رونالدو نابغه نیست؟ 

ما فقط سه نابغه در تاریخ فوتبال داشته‌ایم؛ مسی، پله و مارادونا. هرگاه از من درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می‌پرسند، من مسی را انتخاب می‌کنم. رونالدو بازیکن بزرگی است که عناوین و افتخارات زیادی کسب کرده، اما مثل مسی یک نابغه نیست. رونالدو شوت می‌زند، موقعیت می‌سازد و همه کار می‌کند، اما نابغه نیست. به همین سادگی.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق