Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمدعلی ابطحی در کانال شخصی خود نوشت: اگر واقعا رییس جمهور صبح جمعه خبر گران شدن بنزین را شنیده باشد:

۱- نشانه نهادینه شدن غرور و بی توجهی به مردم است. چنان مردم را سرکوب شده می دیده است که اصلا تصور نمی کرده است که در این اوج مشکلات اقتصادی کسی اعتراضی داشته باشد و اگر هم احیانا اعتراضکی باشد، به سرعت جمع میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲- وزارت کشور آن قدر دور از واقعیت های جامعه بوده است و این تغییر نرخ را کوچک می پنداشته که قبول کرده بدون اطلاع رییس جمهور و مجلس و سایر نهادها به این امر اقدام کند.

۳- دفتر رییس جمهور جواب دهد. از بعد از ظهر پنجشنبه خبر درز کرده بود و اوایل شب پمپ بنزین ها شلوغ شده بود. یا دفتر رییس جمهور بی اطلاع از شهر بوده و یا شب جمعه ای نخواسته مزاحم وقت رئیس نشده تا جمعه. هر دو فاجعه است.

۴- این محاسبه غلط باعث شد که این کشتار کم نظیر صورت گیرد. عوامل خارجی دست به کار شوند. تخریب ها صورت گیرد. همه اینها نشان از بی تدبیری و مهمتر، بی اطلاعی از وضع جامعه است. رییس جمهور می بایست به جای خنده تمسخر در اعلام اطلاعش در روز جمعه، گریه کند و عذرخواهی کند.

۵- باور اینکه رییس جمهور نمی دانسته سخت است. شاید چون کار خراب شده، خواسته با اعلام بی اطلاعی، پشت وزارت کشور و شورای امنیت کشور را خالی کند. اگر هم چنین بوده چیزی از مسئولیت ایشان کم نمی کند.

۶- ما به دولت تدبیر و امید رای دادیم. این بی تدبیری و ناامید کردن نسل جوان که نتیجه اش فاجعه خون های ریخته شده جوانان ایران و تخریب اموال و رودار شدن عوامل خارجی است، منتخب مردم ایران نبود.

کد خبر 466277 برچسب‌ها سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) محمدعلي ابطحي اعتراضات - بنزین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین سهمیه بندی محمدعلي ابطحي اعتراضات بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی صبح پنجشنبه در رأس هیأتی، وارد فرودگاه مرکز استان سمنان شد تا رسماً دومین سفر استانی کابینه سیزدهم به سمنان، دیار سه هزار شهید دفاع مقدس، مهد معلمان دین و اخلاق و مردم با صفا، سرزمین دارالمرحمه با مردم باصفا و دل‌های باصفا آغاز شود.

دومین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم لحظاتی قبل با حضور حجت الاسلام رئیسی در فرودگاه سمنان و در حالی آغاز شد که اعضای کابینه، وزرا و هیأت همراه نیز در این سفر حضور دارند.

در بدو ورود رئیس جمهور به استان سمنان، حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به استقبال حجت الاسلام رئیسی و هیأت همراه رفتند.

قرار است حجت الاسلام رئیسی چند کلامی را در بدو ورود به فرودگاه سمنان برای مردم این استان بیان کرده و سپس برای افتتاح طرح‌های توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان فرودگاه مرکز استان را ترک کند وی همچنین در جمع مردم سمنان در مسجد امام خمینی (ره) سخنرانی خواهد کرد.

جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد و بازگشت آنها به تولید، جشن تحویل زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن ویژه قانون جوانی و حمایت از خانواده، بازدید از چند طرح اقتصادی و شورای اداری، دیدار مردمی و… در زمره برنامه‌های رئیس جمهور در استان سمنان است.

وزرای معین سفر دوم استانی رئیس جمهور نیز عازم شهرستان‌های مختلف استان سمنان خواهند شد تا شورای اداری مشترکی در تمام هشت شهرستان استان برگزار شود.

بعد از ظهر قرار است رئیس جمهور فرودگاه سمنان را ترک و در فرودگاه شاهرود ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان را داشته باشد. وی قرار است بعد از ظهر امروز در استادیوم تختی شاهرود سخنرانی کند.

این دومین سفر استانی رئیسی در مقام رئیس جمهور ایران اسلامی به استان سمنان است. سفر اول وی آبان ماه ۱۴۰۰ رقم خورد.

کد خبر 6081554

دیگر خبرها

  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک