Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کمیته امداد در این آیین که شامگاه پنجشنبه انجام شد، اظهار داشت: انتخاب شهر دلوار در شهرستان تنگستان برای آغاز عملیات اجرایی احداث ۷۲ مسکن ویژه ایتام تحت پوشش استان بوشهر به این دلیل است تا یاد و نام شهید مبارزه با استعمار شهید رئیس علی دواری گرامی داشته شود.

سید مرتضی بختیاری افزود: نهضت احداث مسکن برای مددجویان با استفاده از توان خیرین حقیقی و حقوقی را دنبال می کنیم که در این راستا تفاهم نامه های نیز در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ساخت دو هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی که با استفاده از توان خیرین، استانداری بوشهر، سپاه پاسداران، دانشکده افسری دانشگاه امام حسین(ع) و مجموعه نفت در استان آغاز شده نویدبخش رفع بخشی از نیاز مددجویان این نهاد در استان بوشهر به مسکن مقاوم است.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: اولویت احداث مسکن مددجویی برای ایتام و زنان سرپرست خانواده است اما به دنبال این هستیم که حتی برای خانواده های یک و دونفره هم ساخت و سازهایی انجام شود.

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به این که بخش عمده‌ای از مراجعین به دفاتر نمایندگان مجلس در طی سنوات گذشته مددجویان تحت پوشش فاقد مسکن هستند، در طی دو سال گذشته شاهد ساخت و سازهای مناسبی از طرف کمیته امداد برای مددجویان هستیم.

سید کمال‌الدین شهریاری با اعلام ارتباطات مناسب کمیته امداد با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: آماده هر نوع کمک به کمیته امداد برای رفع مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد هستیم.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ۷۲ واحد مسکونی ویژه ایتام، عنوان کرد: این واحدهای مسکونی که توسط دانشکده افسری دانشگاه امام حسین (ع) احداث می شود نشان می دهد که سپاه پاسداران نه تنها در جنگ سخت و نرم بلکه در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی نیز پیشتاز است.

کد خبر 4783599

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مرتضی بختیاری استانداری بوشهر بوشهر بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج گرگان بارش برف قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی قزوین ایلام بنزین شهرکرد بیرجند استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل