Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال سایپا که مرتکب خطاب پنالتی بر روی بازیکن ماشین‌سازی شده بود، صحبت‌هایی را در این خصوص ارائه داد. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید محمدفرد پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل ماشین‌سازی، اظهار داشت: اینکه ما گل نمی‌زنیم، تقصیر مربی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تمام آنالیزها را در اختیار ما قرار می‌دهد اما مقصر تمام ناکامی‌های هفته‌های اخیر خودمان هستیم. 

مدافع تیم فوتبال سایپا راجع‌به صحنه‌ای که مرتکب خطای پنالتی بر روی بازیکن ماشین‌سازی شد، خاطرنشان کرد: گرفتن پنالتی تشخیص داور بود و من هم به آن احترام می‌گذارم، اما من بدنم جلوتر از بازیکن ماشین‌سازی بود.

تبریز|زنده‌روح: می‌خواهیم بهترین نتایج را برای ماشین‌سازی رقم بزنیمتبریز|دستِ خالی صادقی و شاگردان در تبریز؛ ماشین سازی اقتصادی بُردلیگ برتر فوتبال| آغاز هفته دوازدهم با پیروزی ماشین‌سازی مقابل سایپا/ تیمِ صادقی نه می‌برد و نه گل می‌زند!تبریز| استقبال کم تعداد تماشاگران از دیدار ماشین‌سازی؛ مدیرعامل تراکتور تماشاگر ویژه دیدار ماشین سازی - سایپا

وی در پایان گفت: به نظر من، آن صحنه پنالتی نبود، چون من از بازیکن حریف جلوتر بودم. به هر حال منتظر می‌مانم که ببینم نظر کارشناسان در این مورد چیست.

انتهای پیام/117/ز

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان در خصوص واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا گفت: رویکرد دولت و رئیس جمهور استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی و سپردن کار به مردم بویژه در حوزه‌های اقتصادی و در بنگاه‌هایی است که از نظر ماهیت با اراده، سرمایه، مهارت و توانمندی مردم اداره می شوند. مشخصا بنگاه‌هایی که دولت نه تنها سهام مدیریتی بلکه سهام قابل‌توجه و معناداری نیز ندارد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی افزود: این سهام‌ باید با لحاظ تمامی جوانب به ذی‌نفعان بنگاه‌ها واگذار شود. برای برون رفت از این شرایط با توجه به امتداد 50 ساله‌ای که دولت به لحاظ داشتن سهام‌ تودلی همواره در مدیریت این شرکت‌ها دخالت داشته باید تدابیر جامع و مانعی اندیشیده شود که خصوصی سازی درباره این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد.

بازیان ادامه داد: طبق گفته رئیس جمهور، دولت اصل را بر خروج از این نوع مدیریت‌ها گذاشته است. موانعی در این مسیر وجود دارد که باید شناخته و به تدریج و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برداشته شود. اراده این موضوع ایجاد شده و مجموعه‌های مختلف در وزارت اقتصاد آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس