Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چاپ هشتاد و پنجم رمان «رویای نیمه شب» اثر مظفر سالاری از سوی نشر کتابستان معرفت روانه کتابفروشی‌ها شد. تاریخ انتشار: 22:00 - 07 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۹۱۸ به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، رمان «رویای نیمه شب» که اثری با مضمون دینی است، راوی دلدادگی دختری شیعه به پسری سنی‌مذهب است که در حاشیه ماجرای یک تشرف روایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده معرفی جدیدترین کتاب موجود در بازار نشر اینجا کلیک کنید تشرف به محضر «امام عصر (عج)» موضوعی است که این رمان را از دیگر عاشقانه‌های موجود متمایز کرده و خواننده را در موقعیتی متفاوت از رمان‌های عاشقانه قرار داده است.

  این رمان که مظفر سالاری آن را نوشته از دل روایت یک تشرف یک خطی خلق شده است، «رویای نیمه شب» راوی تشرف ابوراجح حمامی است که نویسنده تلاش کرده با دراماتیزه کردن این روایت آن را در دسترس عموم قرار دهد.

رمان «رویای نیمه شب» که در چهارمین دوره پویش کتابخوانی «کتاب و زندگی» معرفی شد تا کنون بیش از ۱۵۰ هزار نسخه از آن به فروش رفته که بخش اصلی فروش این رمان در دوره چهارم این مسابقه رقم خورد. در همین دوره تیزری سینمایی از بخشی از داستان این کتاب ساخته شد و از شبکه‌های تلویزیونی برای مخاطبان پخش شد و زمینه ترویج گسترده این کتاب را فراهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کتاب رویای نیمه شب حضرت مهدی عج انتشارات کتابستان دختر شیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات یک روستازاده از جبهه خواندنی شد

کتاب "هیس! پیرمرد چهارده ساله خوابیده" با نگاهی به زندگی یک رزمنده مازندرانی در ۱۳ بخش از سوی سوره مهر منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی انتشارات سوره مهر؛  کتاب «هیس! پیرمرد چهارده ساله خوابیده» نوشته صادق کیان‌نژاد امیری به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب خاطرات جلیل خلیلی افراتختی، یک روستازاده از جبهه و دفاع مقدس را روایت می‌کند.

کتاب حاضر داستان زندگی و خاطرات جلیلی خلیلی افراتختی از روستای افراتخت استان مازندران است که در انتهای منطقه‌ای جنگلی دور از هیاهو معمول زندگی مشغول چوپانی بوده اما ندای انقلاب اسلامی را می‌شنود و جسورانه با آن همراه می‌شود. جلیل خلیلی پس از پیروزی انقلاب و آغاز جنگ، دلیرانه راهی جبهه می‌شود تا مانع نفوذ ارتش عراق به عمق خاک کشور شود.

«هیس! پیرمرد چهارده ساله خوابیده» در 13 بخش از کودکی تا بزرگسالی راوی را بازگو می‌کند و در بخش آخر عکس‌ها و اسنادی از این روایت‌ها را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

25 جلسه ابتدایی مصاحبه با راوی، توسط ولی هاشمی انجام شده اما در ادامه، کار به صادق کیان‌نژاد سپرده می‌شود و 40 ساعت مصاحبه به مصاحبه‌های پیشین اضافه می‌شود تا روایت‌های کتاب سر و شکل بگیرند.

خاطرات شنیدنی یک نفوذی

به گفته نویسنده اثر، در تدوین کار نیاز به برخی جزییات خاطرات بود که به سبب گذشت بیش از سی و اندی سال از تاریخ وقوع، در ذهن راوی نمانده بود اما سعی شده تا آنجا که می‌شود از بیان جزییات دریغ نشود.

این کتاب با 404 صفحه و شمارگان 500 نسخه عرضه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟
  • چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی
  • روایت تاریخی سرگذشت فلسطین در «قضیۀ فلسطین»
  • نویسنده «بی‌تابی آرزوها» خانواده را بستر روایت قرار داده است
  • راز شگفت انگیز محبوبیت مهوش هنرمند در محله مولوی / لات ها شجاع اما ساده / روایتی تلخ، اما طنزآمیز از زندگی و رنج‌های مردم جنوب شهر تهران
  • روایتی از یک عکس ماندگار
  • خاطرات یک روستازاده از جبهه خواندنی شد
  • زوال عقل با گابریل گارسیا مارکز نویسنده محبوب چه کرد؟