Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سردار علی فدوی عصر امروز در آئین گرامیداشت شهدای مدفون در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و شهدای مدافع حرم شهرستان ری اظهار داشت: در مجمع البیان که معتبرترین کتاب تفسیر شیعیان محسوب می‌شود حدیثی بسیار بلند آمده است که در خصوص نیت شهید برای جهاد است که آنچه در ثواب شهادت آمده است قابل شمارش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حدیث آمده است که مجاهدان در راه خدا وقتی تصمیم به جهاد گیرند خداوند آزادی از آتش را بر آن‌ها خواهد داشت که این حدیث بسیار بشارت دهنده و هشدار دهنده است برای ما که در این دنیا هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه سپس با اشاره به مقام شهدا بیان کرد: مادری که فرزندش را از دست دهد و یا خانواده‌ای که عزیزی را از دست می‌دهد خداوند جانشین شهید خواهد شد و آمده است که هرکس اهل بیت شهید را خشنود کند خداوند را خشنود ساخته و هر کس آن ها را بیازارد خدا را آزرده است.

سردار فدوی ادامه داد: این فرموده خداوند برای آنان که موجب آزار اهل بیت شهدا می‌شوند بسیار خطرناک است که کسانی که اهل بیت شهید را به خشم آورند خدا را خشمگین خواهند ساخت.

وی تصریح کرد: شهدا عزیزترین چیزی که داشتند را در راه خدا فدا کردند و این انتخاب، معامله و عهد و پیمانی زیبا است که با خدا انجام دادند که از زمان نیت به جهاد تا آخر ادامه می دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بسیار مهم است که خداوند نگاه ویژه ای به انسان داشته باشد و توفیق شهادت نصیب او شود گفت: خوشا به حال پدران، مادران و خانواده های شهدا که شهدای خود را به پیش خدا و بهشت و در جوار اهل بیت(ع) فرستادند که وقتی از دنیا رفتند مورد شفاعت شهدای خود قرار گیرند.

سردار فدوی در ادامه با اشاره به اینکه باید پای کار انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاد افزود: در روزهای اخیر اشرار تلاش داشتند که امنیت کشور را از بین برده و به ناامنی بکشانند و برای جلوگیری از این اقدام بود که تعدادی از عزیزان ما شهید شدند.

وی تاکید کرد: این شهدا در راه پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، اما باید بدانیم که حتی با آمدن امام زمان(عج) نیز این روال شهادت باید برای انقلاب ادامه داشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ملت ما نشان داد که قدرت و توان دفاع از خود را دارد و بر اساس مجاهدت‌های صورت گرفته ما به توان قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم و نشانگر این است که هیچ قدرتی توانایی مقابله با ما را نداشته و ضرری که متوجه مهاجم خواهد شد از منافع آن بیشتر است.
جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: عظمت وعده و تحقق وعده خداست که ملتی که پای دین خدا ایستادگی کند را یاری خواهد کرد، در حال حاضر قدرت دفاع بسیار مهم است و کشورهایی هستند که آرزوی بازدارندگی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرعت پیشرفت کشور ما در حوزه بازدارندگی به قدری است که سایر قدرت ها توان رسیدن به آن را ندارند و نخواهند داشت.

فرمانده عملیات هوایی هوافضای سپاه: قدرت موشکی ایران، دشمنان را می ترساند/پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را تولید می‌کنیم

تسنیم نوشت: فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه گفت: پیشرفته‌ترین سلاح‌ها توسط متخصصان بسیجی در داخل کشور تولید می‌شود و دشمن از قدرت ایران در حوزه پدافند هوایی می‌ترسد.

سردار شمس‌الدین فرزادی‌پور عصر امروز در سومین سالروز شهادت خلبان شهید "غلامرضا میرزائی" در گلزار شهدای رشت اظهار داشت: تنها در صورتی می‌توان در مراسم شهدا حضور پیدا کرد که خداوند توفیق شرکت در چنین مراسم معنوی را به انسان بدهد.

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امام(ره) بسیج را جهت صیانت از انقلاب تأسیس کردند گفت: تفکر بسیجی با فرهنگ شهادت عجین شده است و امام خمینی(ره) نیز با تأسی از مکتب امام حسین(ع) این نهاد انقلابی را برای حفظ نظام در برابر توطئه دشمنان تأسیس کردند.

فرزادی‌پور جهاد، ایمان و انقلابی عمل کردن را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و عنوان داشت: بسیج امروزه نه تنها یک نهاد انقلابی در داخل کشور بلکه امید مستضعفان جهان نیز است و تمام دنیا فهمیده است که بسیج قدرت معجزه‌آسایی در برابر استکبار دارد.

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه به ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ها توسط جوانان بسیجی کشور اشاره و تصریح کرد: ایران جزو ۵ کشور نخست دنیا است و قدرت موشک‌های ایرانی به‌گونه‌ای است که دشمنان را از قدرت جمهوری اسلامی در حوزه پدافند هوایی می‌ترساند.

وی با اشاره به ناتوانی رژیم پهلوی در برابر خواست دشمنان خاطرنشان کرد: با حاکم شدن تفکر بسیجی بر ذهن مردم ایران جوانان این کشور توانستند عزتمندانه هواپیماهای پیشرفته دشمنان را ساقط کنند و دشمنان جرأت هیچ عرض اندامی دربرابر بسیجیان ندارند.

فرزادی‌پور با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور و اینکه بسیجیان توانستند برنامه‌های دشمنان را در کمتر از ۴۸ ساعت جمع کنند تأکید کرد: دشمنان قصد داشتند با ایجاد آشوب و ناآرامی در ایران قدرت نظام را محک بزنند اما بسیجیان با اقتدار مقابل آنان ایستادند و بساط فتنه را جمع کردند.

وی با بیان اینکه قدرت امروز ایران به‌حدی است که آموزش‌های هوایی نیز در داخل انجام می‌شود گفت: ایران در نهایت ثبات و توسعه در کانون ناامن‌ترین منطقه جهان است و جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا چنان عزتی دارد که به نهضت مقاومت در برابر استکبار در منطقه تبدیل شده است.

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نظام با کمک نیروهای بسیجی خود دشمنان را از پای در می‌آورد افزود: شهدا برای حفظ نظام از جان خود مایه گذاشتند و شهید میرزایی که فردی باتقوا، مردمی و ساده‌زیست بود شب‌ها به‌گونه‌ای خداوند را عبادت می‌کرد که انسان غبطه می‌خورد.

فرزادی‌پور با بیان اینکه بسیاری از افراد در بخش رزمی بالگردی سپاه از شاگردان شهید خلبان میرزایی بودند عنوان کرد: مهم‌ترین مسئولیت ما امروزه این است که نسل جدید و فرزندان خود را با شهدا آشنا کنیم و آنها را به سبک زندگی دینی و اسلامی که همان سبک شهدا است تربیت کنیم.

وی شهید میرزایی را یک روحانی متخصص نامید و ابراز داشت: جوانان گیلانی بایستی زندگی پر از ایمان، تخصص و تعهد این شهید بزرگ را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند و توجه داشته باشند که موفقیت باایمان به خدا و مردم‌داری حاصل می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار فدوی حوزه بازدارندگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست

 سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در گفت و گوی خبری شبکه استانی خلیج فارس با بیان اینکه موفقیت‌های سپاه مرهون ولایت مداری است، افزود: تکلیف و ولایت مداری همواره دو رکن اصلی سپاه بوده است.

وی گفت: سپاه آنچه امام خمینی (ره) و اکنون امام ولایت می‌فرمایند را سرلوحه کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این روز‌ها و در دنیا وحشی گری و سیاست‌های دوگانه شاهد اقدام موثر سپاه در حمایت از مردم مظلوم غزه هستیم.

سردار سالاری افزود: همه شیاطین عالم بر مردم مظلوم فلسطین هجوم آورده اند و اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار، اروپا و همه کشور‌هایی که به ظاهر نام اسلام را یدک می‌کشند در مقابل عده‌ای انسان مظلوم و بیگناه در فلسطین قرار گرفته اند.

وی گفت: جنایتکاران در این ایام روزانه مردم مظلوم فسلطین را بمباران می‌کنند و بمب‌های سنگرشکن یک تُنی بر سر مردم و کودکان می‌ریزند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در این ایام تنها کشوری که تا پای جان در کنار مردم فلسطین ایستاده، نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم متدین ما نیز در راهپیمایی‌ها و همه ادوار چهار دهه گذشته همواره حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده اند.

سردار سالاری با بیان اینکه در دنیای امروز باید با زبان دشمنان با آن‌ها حرف زد، گفت: اکنون شاهدیم که سپاه در مقابل استکبار جهانی ایستاده و هیمنه دشمن را درهم شکسته است.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا اینگونه قدرتمندانه در مقابل دشمن نایستاد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: پس از جنایتی که آمریکایی‌های شیطان صفت در ترور سردار سلیمانی انجام دادند، ایران اسلامی با حمله به مدرن‌ترین پایگاه نظامی آمریکایی ها، هیمنه آن‌ها را شکست و پس از آن معبری باز شد تا اقداماتی علیه استکبار جهانی اجرا شود.

سردار سالاری افزود: پس از این حمله همه مردم دنیا نگاه ویژه‌ای به ایران اسلامی خواهند داشت.

وی گفت: روزانه نیرو‌های یمنی و حشدالشعبی عراق به مجموعه‌های استکبار سیلی می‌زنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: همه اقدامات امام خمینی (ره) از جمله دستور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام بزرگی بود.

سردار سالاری افزود: از بدو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد اقدامات موثر این نهاد در عرصه‌های مختلف بوده ایم.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن سپاه به عنوان یک نهاد درخشان بوده و این روز‌ها بیشتر این موضوع قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: سپاه خود را صرفاً در امر دفاع محدود نکرده است و در دیگر امور از جمله سازندگی و محرومیت زدایی نیز اقداماتی زیادی داشته است.

سردار سالاری افزود: بزرگترین طرح‌های کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا شده است.

وی گفت: سپاه به محرومان نیز توجه داشته است و اقدامات بسیار موثری در توانمندسازی، اشتغال، راهسازی، احیاء چشمه‌ها و قنوات، آبرسانی به روستا‌های محروم، ساخت مدارس و مساجد و مجموعه‌های ورزشی داشته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه متناسب با شرایط روز برنامه ریزی می‌کند، افزود: با توجه به نام گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهش تولید با مشارکت مردم، سپاه با بهره گیری از ظرفیت بسیج و مشارکت مردم در این زمینه اقداماتی را در نظر گرفته است.

سردار سالاری افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس حضور مردم و بسیجیان معادلات جنگ را بر هم زد در شرایط امروز جامعه نیز در عرصه جهش تولید باید از ظرفیت مردم استفاده شود.

وی گفت: موضوع قرارگاه تحول محلات هم بهره گیری از ظ راهیان نور دریایی، ایجاد اردوگاه‌های فرهنگی جدید و برگزاری یادوراه شهدا اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است
  • هیچ قدرتی توان مقابله با عزم و اراده ملت شریف ایران را ندارد
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند