Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:48:45 GMT

مهاجم برزیلی: زمانی دوباره به ایران بازخواهم گشت

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۶۸۲۴

مهاجم برزیلی: زمانی دوباره به ایران بازخواهم گشت

به گزارش پنجشنبه شب باشگاه پرسپولیس، براندائو درباره جدایی خود از جمع سرخپوشان و در پاسخ به این که چه سخنی با هواداران این تیم دارید، تصریح کرد: ابتدا باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم بخاطر این زمانی که در ایران بودم. می‌دانم که آنها انتظارات بیشتری از من داشتند. بخاطر مشکلاتی که وجود داشت نتوانستم آن طور که باید آنها را راضی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود آنها خیلی با من مهربان بودند و هر موقع در خیابان من را می‌دیدند با احترام رفتار می‌کردند و سعی می‌کردند به من روحیه بدهند.

او ادامه داد: دوست داشتم توضیح مختصری بدهم که چرا در ایران موفق نبودم. وقتی آمدم درگیری ذهنی خیلی زیادی داشتم. به نظر می‌آمد که پرسپولیس تمایل زیادی به جذب من دارد و به همین خاطر با وجود همه مشکلاتم به ایران آمدم. سه روز قبل از اینکه به ایران بیایم فرزندم به دنیا آمد. هر روز نگران او بودم و هر روز مشغول صحبت با همسرم بودم. او مجبور بود بخاطر نبودن من یک تنه با مشکلات زندگی کنار بیاید و ناراحتی‌های او خیلی روی روحیه من تاثیر می‌گذاشت.

جونیور در ادامه گفت: این حس را دارم که زمانی دوباره به ایران بازخواهم گشت و کاری می‌کنم که همه افرادی که حرف‌های ناجوانمردانه‌ای درباره من زدند پشیمان شوند. من واقعا از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که بازی‌های پرسپولیس را دنبال کنند. من در سری «آ» یا «ب» برزیل بازی خواهم کرد و کیفیتم را نشان می‌دهم.

مهاجم ۲۴ ساله برزیلی ادامه داد: الان که دارم می‌روم باید بگویم، در فصل ۲۰۱۸، در سری ب برزیل ۹ گل در ۱۸ بازی لیگ و همینطور ۵ گل در جام حذفی زدم. بزرگترین انتقال سری ب برزیل در ۱۰ سال اخیر بودم. باشگاه لودوگورتس ۱.۵ میلیون یورو پول انتقال من را داد و شما می‌دانید که باشگاه‌های اروپایی برای هر پولی که هزینه می‌کنند برنامه دارند. قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم در تیم گویاس در سری آ برزیل بازی می‌کردم یعنی یکی از بهترین تیم‌های برزیل، نه در لیگ‌های استانی و نه لیگ سه یا دو کشورم بلکه سطح اول فوتبال برزیل.

وی افزود: از همان لحظه اولی که وارد بازی‌ها شدم به من اتهام زده شد که او اصلا فوتبالیست نیست و شبیه یک پرنده فروش است. کجا او را پیدا کرده‌اند و یا  او را با پولشویی آورده‌اند. این حرف‌ها واقعا قلب من را درد می‌آورد. طبیعی است که فوتبالیست با ذهنش بازی می‌کند و من با این حرف‌ها نمی‌توانستم تمرکز لازم را داشته باشم. می‌گفتند که من حتی یک کنترل توپ ساده نمی‌توانم انجام دهم در حالی که قبل از اینکه به ایران بیایم در سری آ برزیل حضور داشتم.

او گفت: باید درباره قراردادم باید بگویم که من فقط با دریافت حقوق ماهیانه پرسپولیس را ترک می‌کنم. در صورتی که هر بازیکن دیگری بود می‌گفت حداقل ۷۰-۶۰ درصد پولم را بدهید تا بروم. این بخاطر این است که خودم و مدیربرنامه‌هایم احترام زیادی برای پرسپولیس قائل هستیم.  من یک بازیکن جوان هستم و این سال آخر فوتبال من نیست. من نمی‌خواهم فقط یک پول بادآورده بگیرم و بخاطر احترامی که برای پرسپولیس قائلم فقط حقوق ماهیانه‌ام را می‌گیرم. من ایران را با خاطره‌های خوب ترک می‌کنم. یک روز به ایران بر می‌گردم و آن افرادی که حملات ناجوانمردانه‌ای به من کردند از حرف‌های خود پشیمان می‌شوند. منتظر بازگشت من به لیگ ایران باشید و بازی‌هایم را در ادامه فصل ببینید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس إيران جونیور براندائو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس إيران جونیور براندائو باشگاه پرسپولیس إيران جونیور براندائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به تمدید قرارداد با این باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد دوست دارد به کار خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • تب دنگی جان بیش از هزارو ۶۰۰ برزیلی را گرفت
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی