Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@21:11:24 GMT

سرویس‌های مدارس مجاز به افزایش قیمت نیستند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۶۹۴۳

سرویس‌های مدارس مجاز به افزایش قیمت نیستند

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه سرویس‌های مدارس مجاز به افزایش قیمت نیستند بیان کرد: سهم بنزین سرویس مدارس و هزینه‌ها خیلی بالا نیست با سهمیه‌ای که در نظر گرفته شده نیاز به افزایش قیمت نیست.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «محسن حاجی‌میرزایی» در حاشیه افتتاح مرکز آموزشی و رفاهی منطقه 5 آموزش و‌پرورش شهر تهران  در جمع خبرنگاران با اشاره به تقویت معیشت معلمان گفت: یکی از سیاست های ما تمهیداتی برای فراهم کردن  امکانات رفاهی فرهنگیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر آموزش وپرورش  به تامین بنزین سرویس مدارس نیز اشاره کرد و افزود: طبق تصمیماتی که اتخاذ شده است، برای سرویس مدارس به ازای پیمایشی که انجام می‌دهند تا سقف 120 لیتر در ماه، معادل ریالی  به صورت قطعی به رانندگان سرویس واریز می شود که از24 آبان ماه اعمال می شود.

 

 وی  ادامه داد: باید برای اجرای سهمیه بنزین سرویس مدارس، رانندگان در سامانه «سپند» ثبت نام کنند تا کار ارزیابی  پیمایش آنها انجام شود. پس از آن ما به ازای ریالی به رانندگان پرداخت می‌شود ممکن است این زمان ببرد.

 

حاجی‌میرزایی  با بیان اینکه سرویس‌های مدارس مجاز به افزایش قیمت نیستند بیان کرد: سهم بنزین سرویس مدارس و هزینه‌ها خیلی بالا نیست با سهمیه‌ای که در نظر گرفته شده نیاز به افزایش قیمت نیست.سرویس های مدارس مورد نظارت قرار می گیرد، افزایش قیمت‌ها غیرقانونی است  چون اتفاق خاصی نیفتاده و فقط بنزین سهمیه‌بندی شده است.

 

 وزیر آموزش و پرورش افزود: وقتی رانندگان ما به‌التفاوت هزینه بنزین را بگیرند، متوجه می شوند که هزینه‌ها تفاوتی نکرده است.

 

وی همچنین درباره  تامین بنزین سرویس مدارس روستایی بیان کرد: تفاوتی ندارد کسانی که از تاکسی سرویس استفاده می‌کنند، تاکسی و سرویس، سهمیه بنزین دارد و آنچه من می‌گویم برای رانندگانی است که آزاد هستند.

 

وی درباره تعطیلی مدارس به دلایل مختلف و کم شدن از زمان آموزش گفت:باید حداکثر تلاش شود که کمترین تعطیلی را داشته باشیم، برخی از کارشناسان معتقدند، بین محتوای درسی و ساعات اختصاص یافته تناسبی وجود ندارد. با اضافه شدن تعطیلات این فشار تشدید می شود. امیدوارم شورایی که در استانداری تشکیل می‌شود درباره تعطیلی تصمیم می‌گیرد، امیدوارم توجه داشته باشند این تعطیلی‌ها حداقل برسد. تعطیلات در کنار هزینه‌های مادی در کار تعلیم و تربیت هم اختلال ایجاد می‌کند.

 

حاجی میرزایی درباره سیستم گرمایشی مدارس نیز بیان کرد: تعداد130 هزار سیستم گرمایشی داشتیم. موقعیت مناسبی نداشتند و اکنون به 88هزار تا رسیده است. همه جاهایی که لوله کشی گاز شده سعی شده از سیستم گرمایشی مناسب استفاده کنیم.

 

وی بیان کرد: برخی مدارس از بخاری گازی استفاده می‌کنند و استفاده از شعله در مدارس مجاز نیست اما نسبت به بخاری های نفتی ایمن تر هستند. باید به تدریج با سیستم های ایمن جایگزین شوند. مدارسی هم وجود دارند که از بخاری نفتی استفاده می کنند و برای امنیت محیط دانش آموزان، باید آنها را با بخاری تابشی و رادیاتورهای روغنی جایگزین  کنیم.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اغتشاشات اخیر در کشور هفته بسیج بسیج اغتشاشات مسجد قرآن کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان فهما افزایش قیمت بنزین سهمیه بندی بنزین سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیرمنگام لایو، ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس در کنار دولت این کشور مشغول بررسی هستند تا قوانین جدیدی درباره دسترسی کودکان به شبکه های اجتماعی به موبایل فراهم کنند.

دولت این کشور هم اکنون روی قوانین مربوط به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، تیک تاک، اینستاگرام و اسنپ چت، واتس اپ و غیره تمرکز کرده است. بیشتر پلتفرم ها در حال حاضر به افراد ۱۳ سال و بالاتر اجازه می دهند حساب کاربری باز کنند.

اما برخی از والدین در کمپینی خواستار افزایش سن مجاز استفاده از پلتفرم ها به ۱۶ سال شده اند.

سخنگوی وزارت علوم، نوآوری و فناوری در این باره اعلام کرد: ما درباره گمانه زنی ها اظهار نظر نمی کنیم. تعهد ما تبدیل انگلیس به ایمن ترین مکان برای کودکان در فضای آنلاین است.

کد خبر 6078514

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • افزایش سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • تعیین نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر ناوگان اتوبوس و سرویس مدارس در شهر شیراز
  • شورای شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • شورای شهر شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • افزایش اعتبار سرویس‌های مدارس استثنایی
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران