Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

روز پنجشنبه، هفتم آذر (۲۸ نوامبر) خبرگزاری‌های ترکیه خبر دستگیری پنج نفر در رابطه با قتل یک شهروند ایرانی به نام مسعود مولوی را منتشر کردند.

خبرگزاری اخلاص ترکیه (IHA) نوشت که ضارب فردی به نام عبدالوهاب ک. است که در محله آرناووت استانبول دستگیر شده است.

بر اساس ویدیویی که این خبرگزاری از دستگیری متهم منتشر کرده است، سن او باید زیر ۳۰ سال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس ترکیه به همراه سازمان اطلاعات این کشور (میت) چهار تن دیگر را نیز به اتهام تهیه اسلحه و کمک به ضارب احتمالی برای انجام قتل بازداشت کرده است.

به گزارش خبرگزاری اخلاص، یکی از آنها در شهر مرسین، واقع در جنوب ترکیه، دستگیر شده است.

برخی منابع خبری مدعی هستند که مسعود مولوی به احتمال زیاد مدیر کانال تلگرامی "جعبه سیاه" بوده که به گفته پلیس ترکیه، در روز ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) در منطقه شیشلی استانبول با شلیک ۱۱ گلوله به قتل رسیده است.

منبع: دویچه وله

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترکیه قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند

به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد ستاره‌های لیگ برتری که به اتهام تجاوز دستگیر شده‌اند، بازیکنان این تیم نیستند.

نشریه سان دیروز گزارش داد دو فوتبالیست ناشناس که هر دو 19 سال سن دارند و در یک باشگاه بازی می‌کنند، به اتهام تجاوز توسط پلیس دستگیر شدند. گفته می‌شود این حادثه عصر روز جمعه رخ داد و قربانی ساعاتی بعد به پلیس شکایت کرد.

گزارش شده که پلیس با یکی از بازیکنان به ظن حمله و کمک به تجاوز در ورزشگاه باشگاهش صحبت کرده، سپس دستگیر شده و یک شب بازداشت بود.

بازیکن دوم روز بعد دستگیر شد و به اتهام تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. هر دو بازیکن اکنون به قید وثیقه آزاد شده‌اند و در انتظار تحقیقات بیشتر هستند.

ولورهمپتون اولین باشگاهی بود که از زمان انتشار این خبر، سکوتش را شکست و تایید کرد بازیکنان این باشگاه دستگیر نشده‌اند:"درحالیکه ما معمولا در مورد تحقیقات پلیس اظهار نظر نمی‌کنیم، به منظور محافظت از رفاه بازیکنان جوان باشگاه، احساس می‌کنیم لازم است تایید کنیم که این اتهامات به هیچکس در ولورهمپتون مربوط نمی‌شود."

با توجه به ادامه تحقیقات توسط پلیس، این دو بازیکن از ادامه فعالیت در باشگاه خود محروم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد