Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولسشر علی رغم شکست، از عملکرد تیمش راضی است.

طرفداری- منچستریونایتد در هفته پنجم لیگ اروپا مقابل آستانه غافلگیر شد و 1-2 شکست خورد.

در کنفرانس خبری بعد از بازی، اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد به سوالات مختلف پاسخ داد. او درباره اولین بازی تعدادی از جوانان منچستریونایتد در این بازی گفت:

عملکرد آنها خیلی خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی مواقع بسیار عالی بودیم و در بازه ای اجازه دادیم که حریف ما را به عقب بکشاند و این مسئله در نهایت به ما ضربه زد، زیرا این بازه 10 دقیقه ای در نیمه دوم بود و می توانستید مشاهده کنید که آنها در این بازه پیشرفت کردند و این زمانی است که شما از این بچه ها می خواهید که یاد بگیرند و شاید سازماندهی شان را حفظ کنند. ما نیز شانس هایی داشتیم و به نظرم بازی اول خوبی برای برخی از بازیکنان بود.

سرمربی شیاطین سرخ درباره تجربه این بازی بیان داشت:

شما باید بازیکنان را به زمین بفرستید قبل از اینکه بدانید که آیا به اندازه کافی خوب هستند یا نه. این همان انتظاری بود که از بازیکنان جوان داشتم و به نظرم آنها عالی بودند.

سولسشر درباره گل به خودی برنارد گفت:

آن صحنه تنها باری بود که او اشتباه کرد. برخی مواقع چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهند. به نظرم او فوق العاده بود.

او راجع به بازی بعدی مقابل آلکمار گفت:

مشتاق آن بازی هستیم. این بازیکنان درس های زیادی آموخته اند و از خیلی از آنها راضی هستم. این تیم بسیار محکم و منسجم است و شما می توانید مشاهده کنید که با یکدیگر بازی می کنند و با یکدیگر سفر می کنند. باید در تمرین نیز عالی کار کنند و پیشرفت کنند. متاسفم که نتوانستند با پیروزی بازی را به تمام برسانند زیرا به نظرم شایسته آن بودند. 

سولسشر درباره جسی لینگارد، کاپیتان شیاطین سرخ در این بازی بیان کرد:

گلزنی برای مهاجمین مهم است و گل او نیز عالی بود و به نظرم عملکرد او در سطح بالایی بود و تیم را به عنوان یک الگو هدایت کرد. لینگارد از لحاظ انرژی، نفوذ، گلزنی عالی کار کرد و در رختکن و تمام طول این مدت نیز کارش را به خوبی انجام داد. به نظرم او باید امروز به کارش افتخار کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در طول 13 مسابقه اخیر تنها 3 بازی به پیروزی رسیده و این یک آمار عجیب در روند نتیجه‌گیری این تیم است.

سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و دو پیروزی در لیگ برتر و یک برد پرگل مقابل شمس‌آذر در جام حذفی داشته است.

در 10 مسابقه دیگر دو شکست مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و 7 بازی در لیگ برتر را بدون پیروزی به پایان رسانده است، دو پیروزی سپاهان در هفته‌های اخیر مقابل فولاد خوزستان و گل‌گهر رقم خورده و در دیگر مسابقات عملکرد ضعیفی داشتند.

شاگردان مورایس در نیم فصل نخست پیش از دو هفته پایانی که با محرومیت روبه‌رو شدند عملکرد شگفت‌انگیزی داشتند و با خط حمله خوبی که در اختیار داشتند یکی از مدعیان جدی قهرمانی بودند اما با دو تساوی و یک شکستی که در سه هفته اخیر کسب کردند تا حدود زیادی از صدر جدول فاصله گرفتند.

سپاهان ابتدا در دیدار عقب افتاده در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهنی خواهد بود که در بازی‌های خارج از خانه عملکرد شگفت‌انگیزی داشته و در هفته بعد از آن باید به مصاف ملوان برود و در صورت ادامه دادن نتایج ضعیف خود احتمال این وجود خواهد داشت تا رتبه چهارم را تقدیم ملوان کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • سولسشیر در آستانه چالشی جدید؛ چرا اسطوره منچستریونایتد در انتخابش، واسوس به خرج می‌دهد؟
  • مخالفت علنی دیوگو دالو با اریک تن هاخ: بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو
  • منچستریونایتد و ثبت رکورد منفی تاریخی؛ 574 شوت دریافتی در یک فصل!
  • عملکرد «دست‌کم‌گرفته‌شده» آنتوان گریزمان در اتلتیکو مادرید
  • مصدومیت ستاره اتلتیکو در آستانه بازی حساس